Citat:
Ursprungligen postat av
pf10
Nej jag tror faktiskt inte det. Inte många har tidigare haft ett ego lika stort som solsystemet och varit beredd på att gå över så många amerikanska lik för att behålla makten. Jag kan köpa att man gillar Trump och att han gjort en del bra saker med ekonomin. Men att försvara hans nonchalans mot smittspridningen och bristfälliga arbete med covid är rent vidrigt. I synnerhet när många av de som trumpetar ut försvaret nyss stod och ylade om att svenska regeringen och Tegnell lät folk få alldeles för mycket frihet.
Jag tyckte Tegnell var en idiot som inte hängde med i forskningen och ljög om allt. Men Trump valdes inte för att bekämpa covid, det var Fauci han lyssnade på med allt han gjorde. Det är fauci som är skit. Även Tegnell lyssnade på idioten fauci. Därför har vi så höga dödstal liknande USA.
Trump är mycket viktigare än så, han är till för att rensa upp träsket och se till att det inte blir några nya krig som demokraterna vill ha. Att stå emot globalistjudarnas planer för mänskligheten. Det kan bara Trump göra. Förlorar han så förlorar vi.