2020-11-04, 22:10
Medlem
Dentistlakares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vithals
Många och bra bevis. Finns inte en chans att demokraterna klarar sig undan detta, Trump kommer utropas som segrare när röken lagt sig.

Folk är så jävla snabba och bra att hitta bevis för att det är valfusk nu när Trump förlorar. Vartfan var allt det 2016 när han vann och alla myndigheter sa att ryssarna blanda in sig?!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raynewooney
Om du har mer så är det väl bara skyffla in? Gratis pengar liksom
Mjo men jag har ju inte fler pengar! Nåja, det räcker gott och väl med de pengarna jag kommer få från Bidens fina vinst.

Trump är en narcissist och nu ska det bli helkul att följa hans väg ner i förfallet, låt honom bara tappa kontrollen över atomlådan först.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doggydee
Republikanerna kommer inte behöva ställa upp i några fler val.

Om 4 år? Men jag tror att en kandidat inom republikanerna blir svår en tuff uppgift.

För att Trump har gjort ett riktigt avtryck!
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Det sägs nu att Biden är den vinnare i ett presidentval som har fått det största antalet röster någonsin!
2020-11-04, 22:11
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kommunism-massmord
Trump låg på seger i alla de resterande staterna, helt plötsligt så är de sista rösterna som räknas in typ 75% plus för Biden vilket naturligtvis är orimligt och är valfusk. I dessa stater var det jämnt eller Trump lede med 2-5 procent igår.
De som man först hinner räkna är landsbygden.
Städer tar tid.

Men hur svårt är det att sätta sig in i detta och förstå?
Antar du var ointresserad.
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
Nu har hela CNN PANIK. Total panik angående valfusk.

De sitter där nu och bokstavligen gapar, skriker och pratar i mun på varandra. Det är uppenbart att de bajsat ner sig.

Märkligt beteende!

Lite som denna forumstråd då.
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Einzelgaenger
Jag kan tyvärr inte hjälpa dig om du verkligen inte hittar något som tyder på att allt inte gick rätt till. Lycka till med allt.
Kan du visa mig någon valobservatör som rapporterat valfusk?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan4
Har du missat att det pågått en pandemi under 2020? Dock verkar Trumpsupportrarna fullständigt skita i det, vilket väl speglar deras verklighetsfrämmande världsbild rent generellt.

Exakt. Biden uppmanade supportrar att stanna hemma för att inte sprida smitta. Trump gjorde motsatsen och bidrog därmed till superspridning och kraftigt ökade dödstal i landet. Enbart för att få prata om hur stor "entusiasm" han skapade i massmöten bland sina smittspridande väljare🤣🤣. Öppet mål för Biden. Alltså hur jävla korkad är mannen? På riktigt?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Det sägs nu att Biden är den vinnare i ett presidentval som har fått det största antalet röster någonsin!
Ja han har postat det på Twitter...
2020-11-04, 22:12
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Trumps tidigare 16% stora försprång i Pennsylvania är nu nere i 5,4% enligt Fox News. Fortfarande mängder av röster som ska räknas...

Börjar bli bråttom nu för Trumpeten att stoppa rösträknandet där
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idittfejs
2016 så var det ryska botar. 2020 är det valfusk.

Jag ser ett mönster här. Människor klarar inte av att förlora val.

Demokraterna hävdar ryskt sabotage för att de trodde att en republikan inte kunde gillas av folket. Republikanerna hävdar demokratiskt valfusk för att demokraterna har fått till undantag gällande hur sent mfår rösta, Zuckerberg har öppnat massor med vallokaler (han är uttalad demokrat), alla sociala medier censurerar republikaner, och räkningen har stått still i ett halvt dygn.

Visst är det en viss skillnad?
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Powerless1
Det under förutsättning om det blir lika många lögner per dag. Svårt...

Hundra tusen journalister kommer få kicken och online prenumerationerna som MSM har haft i staterna kommer bli en liten pöl.

Trumpen har ju hållit igång hela skiten.

Är ju ingen som pröjsar för att se en gammal sjuk gubbe som inte kommer få igenom nada, när demokraterna brände senaten.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in