2020-11-04, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Trump har ju utropat sig som segrare och sagt att det fuskats, men kommer han utropa nationellt nödläge och kanske mena att främmande makt lagt sig i och kalla på justitiedepartementet? Han kanske avvaktar lite...

han får väl göra som med "snuvan"

skylla på kineserna..
Medlem
brutalares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Jag skiter i hur det går i valet, låt bäste man vinna. Har kikat lite på SVT och TV4. Jo jag vet att de är för Biden, det är ju svårt att undvika. Men jag förstår inte hur svensk vänster tänker och vill att Biden skall vinna. Det är ju rätt känt att Republikanerna stöds i mycket hög grad av vanliga arbetare, de så kallade Blue Collar, alltså arbetarklassen. Det är ju desamma som vänstern tar ställning FÖR här i Sverige. Varför sitter de då och håller på Biden som stöds av miljonärer, typ Soros, Bloomberg, Zuckerberg och majoriteten av eliten? Sossarna och vänstern har ju alltid sagt sig vara mot etablissemanget och för den arbetarklassen. Fattar inte riktigt hur de tänker.
Jag tror många röstar på Demokraterna på grund av nuvarande sjukvårdssystem som är svindyrt.
Medlem
Bum1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Det set ut som rösterna som saknas är i folkrika delar och där de är majoritet för Joe!

Men Arizona har legat rätt stilla de senaste 4 timmarna så de kanske väntar då kejesaren verkar vilja stoppa räknandet av röster, där han leder..

Trump leder ju inte Arizona så varför vill han stoppa där?
Medlem
Dickassos avatar
Trump har bråttom och stoppa räkningen i Pennsylvania nu. Han har skickat en stämning på att stoppa det. Samma gäller Michigan. Förlorar han Nevada i kombination med Michigan ELLER Pennsylvania så vinner Biden.
Medlem
Livebilder från Trump-lägrets högkvarter. Det verkar vara ganska spänt i rummet.

https://mobile.twitter.com/adrielhampton/status/1323796490188324864
2020-11-04, 21:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LeifD2
Du har alltså inget att anmärka på den politik som Trump har fört?
Det finns både positiva och negativa saker den mannen har åstadkommit. Men det går inte att föra en seriös politik när man är en person som säger en sak men gör en annan. Jag tror större delen av världen ser det som en befrielse att få bort barnet som leker dokusåpa i Vita huset.

Sedan ser jag inte Biden som en värdig ersättare, då han knappt kommer ihåg vad som skedde för en minut sedan. Den mannen kommer att få styra landet via hemtjänstpersonalen.
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Nu vet jag Joe haft på sig sin mask även när han håller tal via internet, men att det skulle skrämma bort alla att logga in för att se och lyssna visar kanske på demokraternas försiktighet med den kinesiska sjukan?

Skönt att du har stenhård koll på Bidens siffror för varje tal han gjorde, du får gärna presentera dom i tråden sen.
Medlem
Bum1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
I ett inslag i Expressen från USA står en tjej och röstar live. Står minut efter minut och skriver (?). Det är underligt. Vad gör dom i röstbåset?
Men ännu viktigare var att hon var så jävligt söt. Vita byxor, vit tröja och ovanpå det en vit toppmössa.
Jag vill rösta på henne.

Hon kanske fake-röstar bara för kameran.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Ja. Läste du inte inlägget jag svarade? Det återstår alltjämt mängder av röster att räkna i PA, och det handlar i första hand om de folkrika distrikten kring Philadelphia där Biden är extremt mycket mer populär. I just Philadelphia har han hittills 78,4% av rösterna när ungefär 66% av de väntade rösterna har räknats. Andra folkrika distrikt där det är tydlig fördel Biden och alltjämt många röster som ska räknas inkluderar Montgomery, Chester, Delaware och Allegheny. I de Trump-starka distrikten är det betydligt färre röster som väntas vara kvar att räknas.
Jag var för snabb där. Okej, då tar jag inte PA som given vinst...
Medlem
Ny toppnotering. 5.50 på Trump på Bet365
Medlem
Draken55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kommunism-massmord
Bidens är en korrupt familj med Hunter Biden som en pervers knarkare som ledstjärna, korruption, pedofili, falskspel. Är det Bidens du menar?
Ni är ung män , ni är sedda över axeln av alla riktig män
Trump är ingen riktig hederskarl han är ett kräk.
Män kan ta en förlust.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Det är väldigt underhållande att poströster är det enda som kan rädda Trump nu.
270-268 till Biden om Trump lyckas stoppa räkningen nu.
Trump har väl 269 efter att han knep ett Maine mandat?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in