2020-11-04, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chrille P
För att han är lika imbecill som sina väljare.

13 delstater har ALDRIG haft poströster som en metod att rösta..tills detta val pga corona. Mycket fusk har det naturligtvis varit.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Republikanerna har lagt in en stämningsansökan i Michigan om att de inte fått tillräcklig insyn i räkningsprocessen.
Detta kommer att gå till Supreme Court.
6-3 republikaner i SC.

Innebär det att michigan går till Trump utan vidare diskussion?
Medlem
LeifD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doggydee
Joe Biden har alltså slagit alla rekord. Ingen kanditat har någonsin fått så många röster som Joe Biden. Han är mer populär än Obama. Det trodde man inte på förhand!

Leif D vibbar att det inte är Joe Bejing som drar röster, utan Kamala Harris. Biden sitter max ett år. Om han ens tillträder. Han är marionett bara.
Medlem
theshades avatar
Man kan ju vända på steken:

"Så här kommer Trump antagligen agera när vi vinner valet genom valfusk."

*Visa sedan precis allt Trump skulle kunna göra när han utsätts för valfusk*

Är ju lite att gardera sig för reaktionerna som riskerar komma när man fuskar. Narrativet är redan satt så när allt händer så är allmänheten redan given en version om varför allt händer.
2020-11-04, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sinewave
Det var inte pga Trump börsen gick upp, den gick upp trots Trump.
Vad Trump själv påstår är inget jag väger in.

Hur menar du nu? Du skrev ju själv att en börsuppgång oftast är dålig för gemene man och enbart gynnar storföretag. Gäller detta inte om trump hävdar att han.orsakat börsuppgången är en trumpuppgång magisk på något vis?
Medlem
Kul för Bidén att han vann valet! Hurraaa!
Vad jag inte förstår dock, är North Carolinas siffror... 104% som röstade i den delstaten! Den du! Shit!
Något säger mig att Trump gillrade en fälla och demokraterna föll rakt i.. Och om jag får slinka in min personliga åsikt, så tror jag att Bidén INTE kommer vara den som sitter på tronen de närmsta 4 åren Alla verkar ha glömt den där "Executive order" Trump signerade 2018...
https://www.whitehouse.gov/presidential-actions/executive-order-imposing-certain-sanctions-event-foreign-interference-united-states-election/
Medlem
Nu går Trump-lägret ut och säger att de vill stoppa rösträkningen i ytterligare en delstat (utöver Michigan): Pennsylvania.

Total meltdown.

Citat:
Abby D. Phillip
@abbydphillip
Trump campaign just announced that they are seeking to stop ballot COUNTING in a second state: now Pennsylvania.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Kommer inte gå där. Har kollat. Biden vinner bara i 2 counties men det är de två mest folkrika counties. Nevada är förlorat.
Demokraterna där har dessutom ändrat röstreglerna där för att göra det så gynnsamt som möjligt för dem.
Medlem
brutalares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trumpvann
En tanke som slog mig:

Om det slutar 270-269, vad händer om en elektor från Biden är "otrogen" och röstar på någon annan? Då blir det ju 269-269.
Bra fråga. I vissa delstater så är det inte ens olagligt att rösta 'fel'. Medans det i andra delstater är det.
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Snarare FoxNews.

Men det kanske är sant? Valet är inte avgjort än i AZ.

Jag börjar lukta mig fram till att något stämmer inte. Det ska inte ta så här lång tid att räkna röster i USA. Senaste det skedde var år 2000.

TRUMP PÅ VÄG MOT VINST I ARIZONA ENLIGT
ORBITAL DATA. PROGNOS, 500.000 RÖSTER KVAR ATT RÄKNA

https://twitter.com/Data_Orbital/status/1324045286537273346

"Late Early Votes in Arizona favors Trump"
Medlem
EnGodForlorares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Republikanerna har lagt in en stämningsansökan i Michigan om att de inte fått tillräcklig insyn i räkningsprocessen.
Detta kommer att gå till Supreme Court.
6-3 republikaner i SC.

Luktar desperation över det hela. Att stämningsansökningarna kommer så här tidigt och på så lösa grunder tyder på att man inser att man inte kan vinna utan fulspel.
Medlem
doggydees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiterShadeOfPale
Nej, det är inte sant. Obama är så klart mer populär än pedofilen.

Jo. Men faktum är att han fått fler röster än Obama. Tycker du det inte verkar som att det ligger fuffens bakom? För precis som du säger, så borde han ju inte vara mer populär än Obama.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in