2020-11-04, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D0npabl0
Så otroligt mycket hat i den här tråden. Trump delar verkligen världen i 2 läger. Moder jord är fucked oavsett vad som händer.. Vi alla är förlorare.

Det är media som har eldat på hatet. Otroligt mycket hat under dessa fyra år från deras sida. Vilket i sin tur har påverkat väljarna.
Medlem
Stefan4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Var fan får ni dessa uppgifter ifrån?
Statssekreterarna i både Wisconsin och Michigan har sagt att både valdeltagandet och rösträkningen har gått otroligt smidigt, inga rapporter om felaktiga röster.

Visste du inte att datorgenererade Twitterkonton tillhör dom absolut säkraste källorna? Särskilt dom som propagerar för valfusk.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
Så, i tråden morse runt 04:00 så fungerade det amerikanska systemet helt felfritt och Trump skulle krossa och ta ännu en större jordskredsseger när hans dominans i Miami Dade uppdagades, fast forward till 21:00 och det amerikanska systemet funkar inte längre och det är valfusk som gör att Trump inte kan vinna. Det finns helt enkelt för många människor som är för emotionellt investerade i detta val för att acceptera att Trump kan förlora, jag har aldrig varit med om något liknande, att man är villig att förskjuta verkligheten så pass mycket att man helt enkelt inte kan ta in det faktum att en så pass polariserande karaktär som Trump kan förlora ett val
hahaha lite kul är det faktiskt. Som en dokusåpa.

Vill själv att Trump vinner. Men om Biden når 270 så är det lika bra att erkänna sig besegrad istället för att hålla på som en grinolle.
2020-11-04, 21:06
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
BREAKING

Bloomberg
@business
In Antrim County in Michigan, the county’s public information officer said they are aware of an “apparently skewed result in the Unofficial Election Result tabulations” and have been reviewing the results for possible discrepancies.

BREAKING: County clerk in Antrim County in Michigan may have accidentally transposed the numbers for Trump and Biden (and John James) and is investigating. Trump and James will see a gain of about 6,000 votes once corrected.

Hur många gånger har det här hänt tro? Ett litet Ooops?

6000 röster räcker dock inte för Trump tyvärr
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karembeu
Det här med Arizona och Michigan...är det inte bara halmstrån från Trumpkampanjen?

Snarare FoxNews.

Men det kanske är sant? Valet är inte avgjort än i AZ.

Jag börjar lukta mig fram till att något stämmer inte. Det ska inte ta så här lång tid att räkna röster i USA. Senaste det skedde var år 2000.
Medlem
YeeNaaldloshii-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D0npabl0
Så otroligt mycket hat i den här tråden. Trump delar verkligen världen i 2 läger. Moder jord är fucked oavsett vad som händer.. Vi alla är förlorare.

Hela denna dagen samt att läsa i denna tråden har gett mig samma känsla. Det kanske går åt helvete trots allt...
Medlem
Corona-Chans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Hur vet man då vilka som är rätt?
Rösterna finns förhoppningsvis kvar om inget saboteras och då är det bara att börja om från början med att räkna.
Medlem
Den här tråden är härmed Flashbacks mest patetiska tråd...

Biden har redan vunnit. Acceptera det bara!

OCH till er som är vänster och gläds: Ni vet om att Biden är höger? Så vafan är ni så jävla glada för?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GREKEN1980
Jag pratar Grekiska, bott I Grekland mm. Vilken Jolla du ar. Him dig bakom datan, rasist svenne.

Ta en Souvlaki och lugna ner dig "adelfós"
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Nix, inte förrän vinnare utropats skulle jag tro, men är inställd på ”gratis pengar”. I nuläget kommer jag inte ens åt min användare pga att mailadressen jag reggade med stängts av som ”bot” helt utan fog (Google ), men det ska väl inte påverka eftersom bankkonto redan kopplats? Har lite ångest över detta.

Aj fan. Jag håller ena tummen för dig, och den andra för Biden.
Medlem
kaerakels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Snarare FoxNews.

Men det kanske är sant? Valet är inte avgjort än i AZ.

Jag börjar lukta mig fram till att något stämmer inte. Det ska inte ta så här lång tid att räkna röster i USA. Senaste det skedde var år 2000.

Vad tänker du händer då? Att någon ensam sitter och skriver hundratals röstsedlar?
Det är en långsam process.
Hantera det.
Medlem
Avva66s avatar
Vilken jävla cirkus. Det vore ju enklare med endast en kandidat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in