2020-11-04, 21:00
Medlem
NeoVains avatar
BREAKING

Bloomberg
@business
In Antrim County in Michigan, the county’s public information officer said they are aware of an “apparently skewed result in the Unofficial Election Result tabulations” and have been reviewing the results for possible discrepancies.

BREAKING: County clerk in Antrim County in Michigan may have accidentally transposed the numbers for Trump and Biden (and John James) and is investigating. Trump and James will see a gain of about 6,000 votes once corrected.

Hur många gånger har det här hänt tro? Ett litet Ooops?
Medlem
doggydees avatar
Antingen Arizona eller Nevada så går vi hem.

https://is2.4chan.org/pol/1604518528805.jpg
Medlem
Nixters avatar
ALLT ÄR IGÅNG!

Team Trump:

1. Säkra på att de vinner Arizona. Early ballot drop off är Trump 3:1
2. Omräkning i WI + MI
3. Slutstrid i PA

600.000 röster i Arizona
"The Arizona Republic estimates there are 600K ballots left to count in AZ as of 11 a.m. Wed. The increase in ballots comes mainly from Maricopa's 160,000 to 180,000 early ballots dropped off on Election Day plus numbers from rural counties"

PS. Darkhorse NV, behövs ej för att vinna men den lever.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draken55
Programmet handlar ju om US ...?

Jo, men det är ju märkligt att utpeka polariseringem som ett unikt amerikanskt fenomen och inte dra den uppenbara parallellen till Sverige.

Dessutom har de ju upphovsmannen till begreppet "Åsiktskorridoren", Ekengren- Oscarsson, på plats i studion som valexpert. Han borde ju kunnat komma med insikter i saken.
Medlem
enough-is-enoughs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Jag ser predicitive programming. Demokraterna har tjatat om att Trump skulle vägra att lämna vita huset som om de av någon magisk anledning kunde förutspå det mycket tvetydiga valresultatet. Sedan har det tjatas om att demokraterna skulle valfusk på den republikanska sidan. Mark Zuckerberg säger öppet att det kan ta flera veckor innan man vet resultatet som han magiskt visste detta. Sedan har vi något konstigt valfusk i Michigan, ett hopp på 100000 röster som gör att Volkswagengruppen ser ut som rena fuskproffs. Samtidigt så håller flera kommersiella byggnader att bomma igen sina lokaler med plywood.

Det är som de vill att USAs befolkning ska ut på gatorna för att göra upplopp.

Det är väl ganska många som sagt valresultatet kan ta flera veckor. Var tex en rubrik på aftonbladet gör två dagar sen. Levde man i november 2000 så vet man
Medlem
Dickassos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Fast Trump fick inga röster..Från 91 % till 95 % räknade fick inte Trump en röst. Det är uppenbart fusk.

OM det är så (tar inte en screenshot av nåt twitter-konto som källa) så är det väl helt enkelt så att poströsterna från Milwaukee rapporterades i block. Och då är det lätt att screenshotta och få det att se jättemärkligt ut.

Det var 170 000 absentee votes som rapporterades in. Om jag minns rätt är hoppet 130 000 röster på Biden? Skulle alltså betyda ca 76% av absentee var Biden och 23% var Trump. Och det, det är inte uppseendeväckande.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trevligt.konto
Nu ska Bajden hålla tal!!
Hoppas telepromtern är på och att han är fullpumpad med medicin, den senile saten.
Snart tar antifa/BLM-Harris över pinnen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arbeteochbostad
Michigan är 100 % klart för Biden. Ren matematik.

Rent matematiskt...Släng dig inte med begrepp du inte begriper.
2020-11-04, 21:01
Medlem
Valet 2020 är inte mellan Trump vs Biden utan det står mellan Trump vs Media.
Biden är en bifigur.
Oavsett vilken sida man står på så ska inte twitter, facebook blocka inlägg från en folkvald president.
Det spelar ingen roll om det är demokrat eller republikan.
Twitter/facebook står inte över demokratin.
Senast redigerad av Timmerstock 2020-11-04 kl. 21:04.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av D0npabl0
Så otroligt mycket hat i den här tråden. Trump delar verkligen världen i 2 läger. Moder jord är fucked oavsett vad som händer.. Vi alla är förlorare.

Moder jord hälsar att hon är i prima skick så du kan gå och lägga dig igen!
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theshade
Jag var helt övertygad att du skrev fel och beskrev Bidens supportrar men ju mer av ditt inlägg jag läste desto mer förvirrad blev jag. På dig låter det ju som att nynazismen vida överträffar det kaos som BLM och Antifa har åstadkommit men trots att jag (tvingar mig själv) att följa vänstermedia så har jag helt missat detta med alla neonazis som försöker göra revolution.

Däremot har vi haft BLM-demonstrationer även här, som vandaliserade. Därav min förvirring vilken grupp du talade om.

Var kan man läsa mer om hur Trumpsupportrar vandaliserar gravar med hakkors och planerar stadskupper?

Eller kan det vara så att det ÄR ett mindre antal lone wolfs (jämfört med hela BLM och Antifa)?

https://eu.detroitnews.com/story/news/local/michigan/2020/11/02/grand-rapids-jewish-cemetery-vandalized-maga-trump/6134776002/
där har du den senaste judiska gravplatsen som hans gäng vandaliserade.
Gretchen whitmer heter guvernören hans gäng ville kidnappa. https://en.wikipedia.org/wiki/Gretchen_Whitmer_kidnapping_plot
Gabby Gifford blev skjuten i huvudet.

Men visst dom har bara vapnena för att dom får det och skulle aldrig göra nåt dumt.

https://www.theguardian.com/world/2020/oct/22/white-supremacists-rightwing-domestic-terror-2020 du får en extra ba på kul.
Senast redigerad av Erpatjoff 2020-11-04 kl. 21:04.
Medlem
Ser ut som att det blir 270 - 265 till Demokraterna, har det varit så jämt i något annat val?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in