2020-11-04, 20:56
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Herregud han kunde inte få 20 personer att lyssna till hans tal medan Trump hade tiotusentals fans då han talade.

En var ansvarsfull och den andra en superspreader.
2020-11-04, 20:56
Medlem
theshades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erpatjoff
Och trumps supportrar gör terroristplaner på att kidnappa guvernörer, skjuter en kvinnlig kongressledamot i huvudet, åker över statslinjer för att skjuta svarta, lajvar militär och stormar stadshus samt alla antisemitiska och antiislamiska förstörelse av byggnader med hakkors, begravningsplatser med hakkors och trump sprayat natten till valet i VA. Kör över heather hayer och försöker döda fler men misslyckas för killen är ett kefft neckbeard.

Skillnaden är att dom är vita så i din media är dom ju bara "lite konstiga i huvudet och lone wolfs"

Jag var helt övertygad att du skrev fel och beskrev Bidens supportrar men ju mer av ditt inlägg jag läste desto mer förvirrad blev jag. På dig låter det ju som att nynazismen vida överträffar det kaos som BLM och Antifa har åstadkommit men trots att jag (tvingar mig själv) att följa vänstermedia så har jag helt missat detta med alla neonazis som försöker göra revolution.

Däremot har vi haft BLM-demonstrationer även här, som vandaliserade. Därav min förvirring vilken grupp du talade om.

Var kan man läsa mer om hur Trumpsupportrar vandaliserar gravar med hakkors och planerar stadskupper?

Eller kan det vara så att det ÄR ett mindre antal lone wolfs (jämfört med hela BLM och Antifa)?
2020-11-04, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D0npabl0
Sluta skryt nu pajas

Jag är genuint intresserad. Är det något mer än jag som drog i handbromsen vid halvrätt tillfälle?
Medlem
YeeNaaldloshii-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
Han är upprörd över de onda Demokraterna som riggat skiten för att få bort honom. Att de håller på att lyckas, och att rättvisan inte vinner utan en massa äckliga sekter som styr bakom kulisserna och förpestar världen med krig och elände och förslavar folk med skatter och annat skit. Och han står ensam och slåss mot dessa jävla avskum som lyckats hjärntvätta, manipulera och lura vanliga människor eftersom deras agenda är strategiskt planerat globalt.

Så jävla synd att vissa inte fattar vad som pågår, att detta är en kamp inte bara i USA utan i världen mellan gott och ont där trump är den gode även om ni inte har förmågan att se det.

Ditt inlägg är helt sant men det faller på döva öron, eller snarare blinda ögon. Det ska iallafall bli intressant att se hur det utvecklas om nu Biden faktiskt vinner. Jag vet inte exakt vad som kommer hända, men jag tror inte det blir speciellt trevligt. Jag skulle faktiskt våga påstå att vi verkligen sitter i skiten med Biden som president, minst sagt.

Man ska inte glömma bort att vi människor är överlag idioter och är väldigt lätta att manipulera. Vilket betyder att vi nu kanske får se en repris på ännu en karriärspolitiker likt alla de som styrde innan Trump.

Hoppas ni är jävligt nöjda.
Medlem
Dickassos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuckslayer
2016 fick Trump över 30 tusen extra röster i många delstater vid omräkningar.

Jo. Varav 130 (ja etthundratrettio) i Wisconsin va?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dickasso
"Biden overtook Trump in the early morning hours when the City of Milwaukee finally reported its roughly 170,000 absentee votes, which were overwhelmingly Democratic. Then late returns from Green Bay and the city of Kenosha added to his slender lead."

https://www.jsonline.com/story/news/politics/elections/2020/11/04/wisconsin-results-down-wire-again-milwaukee-ballot-count/6123344002/

Fast Trump fick inga röster..Från 91 % till 95 % räknade fick inte Trump en röst. Det är uppenbart fusk.
Medlem
Erpatjoffs avatar
[quote=henryskumberg|73487486]
Citat:
Precis som valfusket förra valet som Trump gapade om? Hans trovärdighet är NOLL. Största valdeltagandet på 120 år men ni tycker det är konstigt att så många inte gick ut för att fira trump? Han är den mest impopulära presidenten någonsin, inte konstigt att folk går man ur huse för att rösta ut fanskapet.[/QUOT

Var det Biden som hade rallies med 10 000 tals människor och Trump som hade bilbingon på några sunkiga parkeringsplatser??

Nej och? Han har en fanatisk sekt av mongon som följer honom, den "tysta majoriteten" var inte på hans sida den här gången.
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Precis som valfusket förra valet som Trump gapade om? Hans trovärdighet är NOLL. Största valdeltagandet på 120 år men ni tycker det är konstigt att så många inte gick ut för att fira trump? Han är den mest impopulära presidenten någonsin, inte konstigt att folk går man ur huse för att rösta ut fanskapet.

Jag ser predicitive programming. Demokraterna har tjatat om att Trump skulle vägra att lämna vita huset som om de av någon magisk anledning kunde förutspå det mycket tvetydiga valresultatet. Sedan har det tjatas om att demokraterna skulle valfusk på den republikanska sidan. Mark Zuckerberg säger öppet att det kan ta flera veckor innan man vet resultatet som han magiskt visste detta. Sedan har vi något konstigt valfusk i Michigan, ett hopp på 100000 röster som gör att Volkswagengruppen ser ut som rena fuskproffs. Samtidigt så håller flera kommersiella byggnader att bomma igen sina lokaler med plywood.

Det är som de vill att USAs befolkning ska ut på gatorna för att göra upplopp.
2020-11-04, 20:58
Medlem
Citat:
Han har väl visat sig såhär i efterhand varit rätt drogad pga nåt ryggbesvär han ville dölja? Eller så var det brorsan.
Han hade ryggsmärtor av en rad omständigheter, men drogad mja. Han skötte sitt ämbete
Medlem
Chrille Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
Fasen om den sömnige sege gamle pedofilen vinner. Gräv upp George W Bush och du får en bättre mer karismatisk president..

Trump har ju lyckats mdd något som GWB inte lyckades med, att få GWB att se kompetent och statsmannamässig ut.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Corona-Chan
Det kommer att bli omräkning i både WI och MI eftersom att det varit hundratusentals felaktiga röster rapporterade därifrån.

Var fan får ni dessa uppgifter ifrån?
Statssekreterarna i både Wisconsin och Michigan har sagt att både valdeltagandet och rösträkningen har gått otroligt smidigt, inga rapporter om felaktiga röster.
Medlem
Korders avatar
Biden knappar in i Pennsylvania. Trumps gigantiska försprång på 16% är numera nere i 7%.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in