Citat:
Ursprungligen postat av
Erpatjoff
Och trumps supportrar gör terroristplaner på att kidnappa guvernörer, skjuter en kvinnlig kongressledamot i huvudet, åker över statslinjer för att skjuta svarta, lajvar militär och stormar stadshus samt alla antisemitiska och antiislamiska förstörelse av byggnader med hakkors, begravningsplatser med hakkors och trump sprayat natten till valet i VA. Kör över heather hayer och försöker döda fler men misslyckas för killen är ett kefft neckbeard.
Skillnaden är att dom är vita så i din media är dom ju bara "lite konstiga i huvudet och lone wolfs"
Jag var helt övertygad att du skrev fel och beskrev Bidens supportrar men ju mer av ditt inlägg jag läste desto mer förvirrad blev jag. På dig låter det ju som att nynazismen vida överträffar det kaos som BLM och Antifa har åstadkommit men trots att jag (tvingar mig själv) att följa vänstermedia så har jag helt missat detta med alla neonazis som försöker göra revolution.
Däremot har vi haft BLM-demonstrationer även här, som vandaliserade. Därav min förvirring vilken grupp du talade om.
Var kan man läsa mer om hur Trumpsupportrar vandaliserar gravar med hakkors och planerar stadskupper?
Eller kan det vara så att det ÄR ett mindre antal lone wolfs (jämfört med hela BLM och Antifa)?