2020-11-04, 19:06
Medlem
HipToBeSquares avatar
På tal om valfusk

Mark Zuckerberg nämnde före valet att det skulle bli mycket nära och tom juridiska efterspel. Är han världens bästa på att förutspå val eller är det frågan om att han vet att fusk kommer att ske i vissa delstater.

https://www.youtube.com/watch?v=tXZJ2BY4ZsE

För globalisterna är insatserna i detta val mycket höga eftersom Trump skulle annars sakta ner deras planer. Som vi redan vet så fulspelar globalister alltid (ofta har ihjäl tusentals människor) så valfusk är egentligen ingen konstigt för dem.

En annan som som är konstigt är att de nästan mular oss i ansiktet att det är valfusk för att få igång någon slags revolt. Faktum är att de tjatat om detta, båda från demokrater och republikaner konstant innan valet. Predictive programming?
Medlem
oldtimedrunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Det bästa på hela valnatten går till henne. Hur fan kan SVT ta in henne? Betalar man skatt för denna typ av media så förväntar man sig lite kvalite.

Det är ju inte så att vi har ett val precis...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Jo, han var det men han hade ju inte riktigt det forumet att visa upp det på innan. De åsikter han har i huvudet har ju visats upp tydligt.
Förstår dock inte vad du försöker få fram. Att Trump är en snäll farbror som inte uttalat sig illa om folk från andra delar av världen och inte betett sig svinigt mot kvinnor?
Det enda han sa var att vissa illegala migranter är våldtäktsmän. Herregud, big deal. Lite sexistisk kan jag ge dig att han är. Han är ju från en äldre generation. Men rasist, nej. Absolut inte.
2020-11-04, 19:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Chokladmums
Ett grovt övertramp att kalla andra för pedofil. För att inte gå OT, finns inga bevis för att Biden skulle vara pedofil, rent förtal från en anonym fegis.

Han har nog inte våldtagit barn mitt framför kameran. Det tror inte jag heller. Hans son däremot verkar ju sitta i skiten för liknande saker men det är väl bara förtal det också va?
Avstängd
DrunkenZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClinicallyBlaze
Ojoj som denna tråd har utvecklats. Många besvikna trump-väljare som tog ut "vinsten" i förskott. Nu är det istället snack om valfusk. Även personerna som skröt om vilka stora summer de satsat på Trump verkar ha gått under jorden.
Det stora behållningen från denna tråden är ju att det går att tjäna pengar på valet. En kille hade lyckats med att spela på båda och skulle ändå vinna pengar, hur det än gick.

Taktiskt så väntade han ut skeendet.
Medlem
Draken55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stone_sleeper
Jag tror östeuropeiska länder kommer allt mer börja dumpa förlorarna USA och Västeuropa, och börja alliera sig med den enda riktiga framtidsmakten, Kina. På så sätt kommer man klara sig mycket bättre i framtiden.
Grattis , du är utsedd till veckans idiot
Medlem
Trump vinner Pennsylvania, Georgia, NC och Alaska. Michigan är ganska jämt med ~1% marginal och mer än 3% röster kvar. Wisconsin och Arizona till biden, men Nevada till trump. Trump vinner valet
Medlem
oldtimedrunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wejo
Dom skulle tydligen inte räkna mer i dag utan fortsätter först i morgon!? Av någon jävla anledning.

Dom måste hinna trycka upp mer Joe Biden röster för Trump vann tydligen riktigt överlägset.
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noreplies
Folk sa till mig att världen skulle gå under om Obama vann valet. Jag blev bara rikare och livet blev bara bättre och bättre

Jorden går aldrig under. Däremot gör landsbygd det.
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatt
Jäpp, nu är han helt lost. Ännu mer än vanligt.
Jag undrar vad han är kapabel att göra. Han är ju fortfarande president och kan säkert hitta på mycket mer ofog än att twittra ut sin ynkliga klagan över att hans röster "magiskt" försvinner och att man "hittar" nya röster på Biden.
Senast redigerad av Madagascar 2020-11-04 kl. 19:09.
2020-11-04, 19:08
Medlem
LordOfTheIdiotss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordOfTheIdiots
En av de mest klyshiga saker svenskar brukar säga angående valkandidaterna i år är "Även fast Biden inte är perfekt föredrar jag honom framför Trump".
* "Klyschiga" stavas det.
2020-11-04, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Skulle inte påstå att Vänsterpartiet motsvarar Demokraterna eller vice versa. Inte ens nära.

Nej precis, tror inte man kommer märka så stor skillnad när det gäller inrikespolitiken i USA, förutom att Biden får corona och ett gigantiskt skuldberg att lösa. Så kanske en del skattehöjningar.

Men när det gäller utrikespolitiken så hoppas jag vi får se ett USA som är mer på tårna och kan hålla koll på Putin och Kina.

Citat:
Ursprungligen postat av wejo
Håller med om allt. Plus
6. Att man får en president som är värdig ämbetet och inte är ett mobbande narcissistiskt svin. Edit: +paranoid.

Den punkten glömde jag, tack!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in