2020-11-04, 19:00
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Visst är det så. Omval utan poströstning med starka krav om att inte störa. Eller via bank ID som övervakas av andra oberoende länder.

Valet har övervakats av oberoende länder redan. Det är bara Trump som gnäller, inga oberoende källor alls.
2020-11-04, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.Ericsson
Du har alltså:
1. Köpt narrativet om att Ryssland och Putin är onda och hemska
2. Gått med på att underkasta dig CCP
3. Applåderat varje gång du hört eller sett Greta i rutan
4. Motsatt dig skattesänkningar
5. Stört dig på upplevd "rasism" och "attityd till kvinnor"

....Men du är absolut inget vänsterhjon

1. Putin har invaderat ett europeiskt land i närtid, skickat mördarpatruller på dissidenter i andra länder osv osv. Vi behöver ett USA som agerar motvikt.

2. Jag pratar om svensk exportindustri, ingen aning om vilka fantasier du kläckt fram...

3. Jag pratar om vetenskap, det finns ett mycket stort urval av forskning du kan läsa om på nätet(ej skrivet av Greta dock!)

4. Jag gillar finansierade skattesänkningar. Ofinansierade gillar jag inte eftersom man får betala tillbaka med ränta...

5. https://www.theatlantic.com/magazine/archive/2019/06/trump-racism-comments/588067/
2020-11-04, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandalji
Konstigt att han inte var det innan han blev president. Jävligt skumt att han fick pris av Jesse Jackson och är vän med Mike Tyson. Skumt som fan.
Jo, han var det men han hade ju inte riktigt det forumet att visa upp det på innan. De åsikter han har i huvudet har ju visats upp tydligt.
Förstår dock inte vad du försöker få fram. Att Trump är en snäll farbror som inte uttalat sig illa om folk från andra delar av världen och inte betett sig svinigt mot kvinnor?
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Hollywood röstar republikanskt? Är du allvarlig
De RIKA röstar rött. Hollywood som ORT röstar inte rött och det har jag inte sagt heller.

Tror du de VILL lägga 60% på skatt?
Medlem
Biden är god för 9 miljoner dollar. Jag vill gärna se SVT reporters på plats intervjua Biden anhängare och fråga hur de kan rösta på en miljonär när de själva är vanliga arbetare. Det var ju himla viktigt att fokusera på förra valet.
Medlem
John.Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Poströstningen är inte juridiskt försvarsbar. Man kan ju inte kunba fuska till sig en vinst i ett val. Därför måste detta upp i HD så att poströstningen försvinner till nästa val.

Varför är det inte försvarbart? Har funnits väldigt länge i många val. I år var det även en pandemi och därför är det logiskt att poströsterna var betydligt fler.
Ingen seriös neutral politisk expert, politiker eller statsvetare har sagt att poströster är mindre säkra eller olegitimt.

Detta från mig som vill att Trump vinner. Men demokrati för mig är viktigare än min personliga preferens
Medlem
Pojkekorvs avatar
Var är Peg Parneviks insikter och observationer av läget? Jag saknar dom.
Medlem
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
Själv är jag glad. En Biden vinst kommer driva USA längre mot att visa hur dåligt vänsterns politik är. 4 år med clownen hade gjort amerikaner trötta på högerpolitik, men efter fyra år med den demente kommer man sakna Trump's energi.

Kommer inte bli 4 år med den demente. Av hälsoskäl avgår JB slutet av 2021. Och den islamälskande lesbiska globalistnegressen kommer ta över och öppna gränserna på vid gavel. Armageddon väntar.
Medlem
Trump vill ha omräkning redan.
Betyder det att de har erkänt förlusten ?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arbeteochbostad
Georgia är igång och Biden plockar direkt.

Bra att det kom igång men jag tror Trump tar Georgia.

Jag håller med vissa debattörer här, det blir kanske skönt för Republikanerna att slippa ta den skit som kommer, det kommer inte att fungera. Man får svårt med Kina och man kan inte vara både Greta och industriland samtidigt.
2020-11-04, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kommunism-massmord
Biden är dement och 78år gammal, han vet knappt var han är eller vem folk runt omkring honom heter. Joe Biden kommer INTE sitta 4 år som president, han är för sjuk för det. Sen glöm inte han och hans sexperverte sons Hunters koruppte affärer med utlandet när senile Joe Biden var vice president. Joe Biden kommer få avgå.

Mycket möjligt att du har rätt om Joe, men han kommer ändå vara en bättre president än Trump.
Vad hans son eventuellt har gjort skiter jag fullständigt i.
2020-11-04, 19:02
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
https://twitter.com/realDonaldTrump

Om man läser hans tweets så förstår man att han är extremt upprörd nu. Jag har nog inte sett hans paranoia så tydligt förut.

Jäpp, nu är han helt lost. Ännu mer än vanligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in