2020-11-04, 18:19
Medlem
Bum1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Jag tycker det låter underbart med en president som förhandlar fred istället för startar krig, som är stentuff mot diktatorer som Kinas ledare och som ser till att det stora ångloket för världsekonomin får fart under skenorna.

Men du är fri att tycka annat.

Att sänka skatter kan vi göra om 100 år. Klimatet måste göras något åt nu.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Haha, det är redan över för din älskade Trump.
Du är så upprörd och emotionell över detta att du skriver konspirationsteorier på ett forum, tragiska sate. Gråt mer, pajas.

Långt ifrån klart. Trumpen leder Pennsylvania. Nevada oklart. Arizona oklart. Men visst har Biden god chans.

Inte så jävla konstigt när media (som skall vara None-bias) vart värre än Nazi-Tyskland senaste 5 åren.

Trump kommer kaousa sönder er på ett eller annat sätt.

Trumpen kan dunka hundratals presedential order fram till mid-januari.

Sen om republikanerna vinner senaten så kommer demokraterna få igenom väldigt lite.

Tänk er senila dement Biden när han skall hantera Covid och arbetslösheten framöver.

Helt bakbunden om han har både senaten och Supreme Court emot sig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enough-is-enough
Kommunistiskt... Hahaha. Det står mellan två partier mer till höger än gamla moderaterna.
Där det ena är infiltrerat av kommunister
Medlem
Gavins-Friends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Nope. Det räknas, 84% rapporterat. Titta på siffrorna ständig upptick till Trump. Kommer ta tid...

Varför så negativ ?
Vart? Alltså vilka rapporterar det?
Medlem
kofotskentas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glitterboys
Intressant att du anser att Trump-anhängare är mer intelligenta än t.ex. Biden-anhängare. Många av hans väljare är så kallade ”rednecks” dvs. lågutbildade, låginkomstagare lowlifes.

Hörde med kursare på mitt program (ett av Sveriges högst ansedda). Alla som diskuterade kom fram till att Biden är den kandidat som är absolut mest reko och bäst för Amerika, till viss del även omvärlden; även om invändningar i just den frågan ifrågasättes av många inklusive jag själv.

Vill även ägna en tyst sekund för de torskar som bettat stora pengar på en Trump-seger som skanderade i denna tråd.
Nice, fint klassförakt där, "Mr reko".

"Bäst för Amerika, till viss del omvärlden".
Ja det får vi ju se då, om det blir några nya flyktingströmmar på grund av nya krig eller inte. Men mer icke-vit migration lär det ju bli till USA med Biden iallafall. Men något säger mig att du inte har något emot det utan mer än gärna vill se just detta.
Medlem
bjornhagbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Nu kan man väl alldeles snart vara helt säker på att Biden är Usa nästa president?

Det var väll aldrig någon tvivel på att djupa staten skulle sno det här valet.

Frågan är vad folken ska göra. Tjock Steffe Röd Annie , Bedragar Reinfeldt och CIA Bildt är alla samma skrot och korn som Biden. Dvs Svenska folket är i pålägget i samma bajsmacka som Amerikanska medelklassen.

Nu blir det mer massimmigration , mer export av jobb och än större klyftor till dom 1%-en som ligger bakom bedrägeriet. Givetvis mer krig i mellanöstern.

Så grattis alla okunniga idioter. Nu sitter verkligen spiken i kistan för medelklassen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av winningfeast
Nixter, vilka delstater tror du att Trump fortfarande kan vinna? Jag tror han eventuellt kan vinna Pennsylvania och Nevada, eller Pennsylvania och Arizona om han lyckas vinna Arizona, trots allt. Michigan och Wisconsin ser kört ut, såvidare man inte får något domstolsbeslut eller om man vid omräkningen hittar tusentals av Trump röster, vilket kanske inte är så troligt.

Jag tror fortfarande att Trump kommer att vinna i Arizona. Inte i Nevada, men i Arizona. Dock i domstol.
Medlem
Skullknights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aakke
Är Trumps circus över i vita huset nu?
Har tyckt det varit en rolig tid med en stark profil.

Men det är kanske dags att gå vidare.
Trump kommer ta det till domstol med sin foliehatt, sedan flyr han förmodligen landet. Aldrig att han accepterar en förlust. Cirkusen är inte över på länge.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dickasso
3,6 miljoner röstberättigade i Wisconsin. Allt annat är högerpropaganda

Det är skillnad på röstberättigade och registrerade att rösta.
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOMX
Nej, nu kröp bidens odds upp ännu mer.

Skicka mig screenshot då? För nu sänktes Biden till 1.18
2020-11-04, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Trump tycker alltså att man ska sluta räkna där han leder och fortsätta räkna där han ligger efter.

På andra sidan har vi Biden, som manar till lugn och att man ska fortsätta tills varenda röst är räknad, oavsett resultat.

Det borde säga allt.

Om man har fuskat och vet vad det ligger för röster i högen att räkna kanske. Det är skäl nog att försöka vara lugn och sansad och vilja fortsätta räkna alla röster.

Föreligger det misstankar om valfusk - vilket det finns anledning att misstänka - så finns det all anledning i världen att stoppa rösträkningen. Det är ens förbannade plikt. Du och jag vet inte heller vad för underrättelseinformation Trump har kring saken. Du tror väl inte att han stått och babblat om röstfusk innan valet bara för att vara lustig. Givetvis så har han information som inte vi har.

De har säkert bevis för röstfusk också. Skulle inte förvåna mig ett dugg. Och det är inget man läcker till allmänheten mitt under brinnande utredning.

Hur underrättelsetjänster jobbar eller vad för information de sitter på rör inte oss i nuläget.
2020-11-04, 18:20
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
De arbetar för honom. Väpnad revolution är naturligtvis ett alternativ. Det har ju hänt tidigare i USA. Men då får de göra det. Och försöka motivera det.

Men är du gullig och tror att dom tar expresidentens sida när Biden tillträder?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in