2020-11-04, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Han kan ta bort 22ndra tillägget, såsom Demokraterna gråter om 2ndra tillägget.

Nej det kan han inte lilla debila vän
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.Ericsson
EU har ju alltid varit oerhört neutrala och inte alls hetsat mot Trump sedan förra valrörelsen.

Tänkte också på det. Som att låta räven vakta hönsen.
Medlem
Louise.potatisgriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Det här är nog slutet för allt right-högern och hela den våg som dragit över världen. Det som man trodde skulle befria världen från vänster, hbtq och feminism.
Nu har jag tappat hoppet. Globalistvänstern har vunnit.

Förutom att Trump inte tilltalar alt-right. Alt-right folket röstade på Biden eller stannade hemma. Trump har ju inte gjort ett skit för att stoppa illegala, feminism eller HBTQ-rörelsen.

Det har kommit fler illegala mexikaner än någonsin till USA under Trump Han är kontrollerad opposition.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dentistlakare
Vad har Trump gjort för USA som har blivit bättre än för fyra år sen?

Enligt en OU anser 56% av folket dom har fått det bättre sedan 2016.
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Min-Mamma
Finns det nån bra sida där man kan se räkning county för county i Nevada?

Har googlat men icke funnit.

Denna gillar jag:
https://results.decisiondeskhq.com
Medlem
LeifD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Wisconsin och Michigan måste få omräkning, kanske Pennsylvania också.

Det tror jag också. Väldigt märkliga rörselser i rösträkningen.

Jag tror det tar tid innan det är klart vem som blir president. Biden ser ut att vinna första uppräkningen i valet, men har den gått rikigt till? Ser ju inte så ut.
2020-11-04, 18:05
Medlem
Smoothmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Skall bli skönt att slippa losern Trump.
Visserligen så står jag bakom mycket i hans politik,men jag tål inte karln på ett personligt plan.
Dessutom är han dum i huvudet.Att losa emot en dement Biden är en prestation i sig.

Hade Trump bara klarat av att uppföra sig med ett uns av anständighet och värdighet så hade han utan tvivel vunnit fyra mer år.Nu schabblade han bort det på grund av sina undermåliga personliga dåliga egenskaper.

Jävla uppkomling.

Håller med. En hel del politiska beslut har varit utmärkta, men Trump är och verkar förbli sin egen värsta fiende. Han är precis överallt, om allting, hela tiden. Gör sig ovän med idrottsfolk, skådespelare, kändisar etc på Twitter. I hans position, som USA:s president, måste man ibland välja att hålla käft och inte ta varenda liten strid om minsta lilla sak som är helt oväsentlig för landet. Om det inte förekommit valfusk i tillräckligt stor skala då har han bara sig själv att skylla för förlusten. Hans personlighet är too much.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tinybits
Om Biden vinner så kan man ju alltid undra ifall republikanerna kommer driva på utredningar om valfusk, likt demokraterna drev om Putin grejen.

De är ju experter på att projicera, så varför inte gräva djupare.

Biden och Demokraterna ska bli behandlade på samma sätt som Trump blivit behandlad av hans motståndare. De ska få ett helvete hela mandatperioden.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joepeshi
Vad ska alla incell anglofiler ta sig till nu när Trump gjorde något så sensationellt att förlora en re-election.. har väl inte hänt på 30-40 år. Pinsamt.

28. Bush Sr förlorade 1992. Men innan honom var det två i rad, Ford och Carter. LBJ ställde inte upp för sitt omval 1968.
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Det måste vara inom en procent poäng av alla som röstar.
Verkar som motståndaren kan efterfråga en omräkning, men bara antar man måste räkna alla röster först så man vet om det hamnar inom en poäng.
Det ser ut som om Biden kommer vinna både WI och MI med mindre än 1%
Medlem
crisscrosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Ok. Marginalen Biden påstås ha vunnit Wisconsin med är ca 0.6%
Då betalar inte staten för en recount (måste vara mindre än 0,25%). Kandidaten som överklagar betalar för en recount.
2020-11-04, 18:06
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Wisconsin och Michigan måste få omräkning, kanske Pennsylvania också.
Tror inte det iom då måste det finnas ngt graverade som gör att man ska ta en omräkning i respektive delstat, Det räcker inte med en konspiratorisk lagt Trump som ylar utan det måste finnas graverande bevis men det finns int!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in