2020-11-04, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Wisconsin Elections Commission Administrator says on @NBCNews : “All of the ballots have been counted.” Joe Biden has won Wisconsin by 20,697 votes.

Räkna med att Wisconsin inte är färdigräknat.🤪
Medlem
EnGodForlorares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeppeNil
Varför gick det så snabbt i Florida då?

Se (FB) Flashbacks Valvaka 2020
Medlem
BonerBatmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Okej loser!

SD är kontrollerad opposition jävla loser ÄGD haha.

4 år till (minst) med Trump svider för vissa, men är en välsignelse för andra (de med högt IQ)
Varför tror du att det blir 4 år till med Trump? Han har i princip ingen väg till vinst nu annat än domstolar. Tar han till domstolar lär det bli totalt kaos i landet. Det hade varit ganska underhållande dock. Men rent röstmässigt i mätningarna har han inget som pekar på att han kommer att vända någon av de delstater han måste vinna. Sannolikheten är större att Biden snor åt sig någon av de delstater som Trump för närvarande innehar.
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Är bilden photoshoppad? Nej. Bilderna säger allt. Det har förekommit organiserat valfusk med Mail in Ballots.
Här har du en annan länk som bevisar valfusk https://mobile.twitter.com/johnkruzel/status/1324004554485211136/photo/1

(Dock av Trumps tillsatte postmästare)
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatt
De får börja räkna förtidsröster tidigare.
Det borde de ha gjort där också. Annars börjar folk misstänka fusk.
2020-11-04, 17:53
Medlem
Förlåt för efterbliven fråga men om det är elektorerna som avgör vem som ska bli president, varför bryr sig Trump då om att Biden fått mer poströster? Det är väl elektorernas röstningar som i slutet är viktigast?
Medlem
winningfeasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Wisconsin, Arizona, Michigan är inte klara på långa vägar🙂🙂

Spelmarknaden ser Arizona som lika trolig som Nevada, kanske kan hända något med Arizona och/eller Nevada trots allt. Vem vet.
Medlem
Kedoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dentistlakare
Måste väl svida härligt för dig att veta att USA kan komma få en negress president utan att du har makt att göra nått åt det?

Utgår du från att jag är rasist för att jag inte är ett fan av Biden? Har varit tillsammans med en mulatt vars far var svart som natten.
Nu är det så att jag avskyr globalism och det är vad Biden och Harris står för. Men i din föreställningsvärld så måste man väl vara en WT-rasist för att föredra Trump i sammanhanget. Blåögda idiot!
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Wisconsin, Arizona, Michigan är inte klara på långa vägar🙂🙂

Chris D. Jackson
@ChrisDJackson
·
19m
BREAKING Wisconsin Elections Commission Administrator says on
@NBCNews
: “All of the ballots have been counted.” Joe Biden has won Wisconsin by 20,697 votes.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbacksuger4
Trump lär må så jävla dåligt nu, jag kan känna hans vitahusavskedsångest ända vägen till min fåtölj.

Tvivlar på det, faktiskt. Hör man intervjuer när han är lite mer relaxad och inte talar till sina väljare är han rätt soft, och har nog inga större svårigheter att dra ner lite på takten och göra annat. Viktigare är dessutom: han har besegrad systemet rejält inte en, utan två gånger: ingen förväntade att han skulle krossa Hillary; och detta val blir en nagelbitare, trots att man från media kört en enad propagandafront mot honom, stängt ner alla avvikande åsikter och förutspått en jordskredsseger.

En förlust är en förlust, men solida segrar bla i Florida och Ohio gör det klart att folket trots allt gillade det här färgstarka originalet rätt mycket. Vi kommer se hur hans karisma lämnat permanenta avtryck på presidentposten och politik i USA som även bleka karriärpolitiker som Biden kommer imitera.

Hans legacy kommer vara monumental. Han var en Theodore Roosevelt; medan Biden kommer bli en Millard Fillmore.

Ganska gott dagsverke att se tillbaka på när han går över till golf och relax på heltid.
Medlem
Jag har under en månads tid pushat fram, med stort tålamod, att detta blir ett hårt och jämnt val. Väldigt många "polls" var rent åt "helvete" men väldigt många trodde mig inte?

Oavsett valutgången, USA är alltid ett framtidsland. Det är ett land som drar till sig högutbildat folk. Om Biden nu vinner, hoppas han inte stryper rymdforskningen, det borde vara USA som leder utvecklingen inte China.
Det sägs att om China-Joe vinner blir det ingen månlandning i projekt Artimeres år 2024 utan man ger mindre pengar så det blir 2028 istället.

China kommer säkert att upprätta forskningsstationer på månen år 2030. Om China-Joe lever då blir han säkert inbjuden som Chinas hjälte.

Det är ytterst viktigt för USA att företag som SpaceX får blomstra och inte bara dom gamla ineffektiva flyg-rymdbolagen där det finns korruption som hindrar utvecklingen.
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Canarybird
Frågan är väl om det gynnar det vinnande partiet att ta över makten under en pandemi.

Precis, jag tror inte det. Kanske Trumps smala lycka att han inte återvaldes. Nu kan han komma igen 2024 om orken finns.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in