2020-11-04, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salad
Om du följer amerikansk inrikespolitik så borde du veta att man hittat mail in ballots kastade, trump pratade tom om det...alltså, vad behöver du exakt för att erkänna att det förekommer valfusk?

Någon slags polisutredning eller kanske en dom?
Medlem
Gavins-Friends avatar
Om man ska vara konspiratorisk: Ifall Trump får sitta kvar trots att han förlorat så blir det ju kaos i USA. Kanske det som är meningen?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Tacksamhet måste man inte känna, men att sitta och hålla på en politisk motståndare för att man ogillar en personlighet kommer alltid vara märkligt i min bok.

Jag höll inte på Biden.Har mig veterligen aldrig hållit på en DEM i hela mitt liv.
Man kan ju hålla två tankar i huvudet,och inse konsekvenserna av en undermålig prestation såsom den Trump gjort sig skyldig till.
Ett intellektuellt järnrör.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MrOMX
Japp, AZ klar. PA osäker men ledning.

Vägen till seger är att utmana Wisconsins sjuka 138.000-batch med 100% Bidenröster. Bildbeviset på detta censureras på twitter.

Vad får ni ut av att skriva så? Jag förstår det verkligen inte? Tror ni att det blir sant bara för att ni skriver det? Jag önskar dock det vore så.
Medlem
Frågan är väl om det gynnar det vinnande partiet att ta över makten under en pandemi.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av noidea2k8
Nej du måste förstå att dom styrande i republikanerna är högutbildade och framgångsrika. Man kommer suga i sig som här 4 åren och försöka drilla fram en ny kandidat. Man kommer låtsas som att Trump aldrig funnits.
Ska tokfan driva det här vidare kommer det bli en enmanskrig påhejat av ett gäng tandlösa från Alabama.
Trump är redan körd och bortglömd i republikan kretsar.

Är ni seriösa tänker ni helt bakvänt.

Trump blir ihågkommen. De som har stora problem är republikanerna som parti, som dragit nytta av Trump. Trump tog ledningen och republikanerna följde motvilligt med. Folket röstade på Trump, republikanerna själva ville inte ha en självständig bråkig typ utan hellre Jeb Bush.

Andra som har stora problem är demokraterna som gått långt ut till vänster. Hör du hemma där så för all del men ni är sjuka med er klimat-tro och ert hbtq-fjäskande och BLM-fjäskande. Demokraterna är totalitärt lagda nu och inga liberaler som vanligt folk drar nytta av.
Senast redigerad av Mertillen 2020-11-04 kl. 17:55.
Medlem
Dentistlakares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Om Senile Joe vinner, hur lång tid tar det innan han kliver åt sidan och USA kan skryta med sin första negress-president?

Måste väl svida härligt för dig att veta att USA kan komma få en negress president utan att du har makt att göra nått åt det?
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timeistheseason
Vad ska det här bevisa? Någon nonamer har laddat upp två bilder på twitter utan beskrivning varför det skulle indikera valfusk. Är vi förvånade att sådana här bilder och desinformation kommer dyka upp i världens mest bevakade val? Herregud

Är bilden photoshoppad? Nej. Bilderna säger allt. Det har förekommit organiserat valfusk med Mail in Ballots.
2020-11-04, 17:49
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Har kollat Arizona i detalj som Ni vet, denna kommer med god sannolikhet att svänga till Trump. Lägg till Pennsylvania.

Kom igen nu, det här tar vi !!

Trodde du hade slutat att posta trams.

Men OK då, jag utmanar. Jag ser varje county i Arizona decisiondeskhq.com. Just nu ligger Trump efter med 93509 röster i Arizona. Kan du redovisa vilka counties som har så många oräknade röster och som lutar åt Trump, som gör att han kan ta igen detta?

Sluta tramsa.
Medlem
Fyfan vilken bananrepublik USA är alltså
Medlem
Dickassos avatar
Dom visar på MSNBC nu hur dessa absentee votes räknas. Det är inte konstigt att det tar tid. Underskrifterna ska jämföras mot underskriften som röstaren gjorde när denne registerade sig. Det tar tid.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dentistlakare
Har inte så bra koll på vad grupperna heter men varit mycket vit makt grupper som härjat under fyra åren ju. Och dom är trump supporters som han inte velat säga till på skarpen.
Och hur mycket kravaller har dessa ställt till med? Hur många städer har de förstört för att de inte gillar politiken som förs? Det händer aldrig! Det är alltid vänstern som beter sig som idioter när de inte får som de vill. Så snacket om dåliga förlorare är att skjuta sig själva i foten för vänstern...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in