2020-11-04, 17:35
Medlem
EnGodForlorares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dickasso
Vi vet visst. Om man följer med lite och kollar fakta.

Nevada väntar på att få in alla poströster/absentee ballots som lades på postlådan inatt innan deadline.

Röster gjorda på plats är räknade färdigt sedan länge.

Enligt NYT kommer inte poströsterna att redovisas förrän på torsdag (imorgon).
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Han tänker efter innan han yttrar sig till skillnad från Trump.
Du tänker på när han sa till en neger att denne inte var svart om han inte röstade på honom (pedofilen)?
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barkie
Helt sjukt vilka idioter som rör sig härinne. Att man kan hata någon så mycket som ni hatar Trump är tragiskt. Det blir än mer tragiskt när ni bara hatar människan och skiter helt i det han åstadkommit.

Gjort mer för den svarta och latino-befolkningen, stoppat krig, boomat ekonomin bland annat. Han har dessutom visat att man ska säga vad man tycker och stå för det.

Det är det ingen här som gör. Små hippsterbögar i loafers och en tofs på huvudet. Nu kan ni äntligen krypa ur era safe-spaces!!

Ta det inte så hårt. Den här hysterin över ett presidentval i ett annat land på en helt annan kontinent är ju redan i sig något sjukligt. Det är väl ett sätt att försöka glömma de ständigt växande akuta problemen i det egna landet som svenskarna har så svårt tackla.

Det blir nästan komiskt när jag hör svenskar oroa sig över att det kanske blir upplopp och eventuella våldsamheter i USA, när jag vet att många av dem skulle börja med sitt förminskande av problemen om jag påminner dem om att vi ju redan har de där upploppen och våldsutbrotten här i vårt eget land.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silverfiskarna
Biden krossar!!!! Sittande president får avgå, fan vad pinsamt...

Det är pinsamt att man hela tiden hittar nya röster där det står Biden på, USA största valfusk genom historien.
2020-11-04, 17:36
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dickasso
Varje jävla amerikansk tv kanal som finns som jag tittat på hela dagen har sagt det. Om och om igen. Dom har dessutom intervjuat ansvariga i Nevada som sagt samma sak.

Lät det ungefär såhär?

https://www.youtube.com/watch?v=_fHfgU8oMSo
Medlem
MikeHanlons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Inte kollat här sen 11-tiden och då hade rösträknarna tagit semester. Trump ledde i merparten av kvarvarande, hur har det gått?

Vänt lite så att säga..
Medlem
Bidens odds kryper sakta uppåt. Kommer fortsätta uppåt närmaste dagarna.
Medlem
A.Ericssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrunkenZealot
Nej Trump tar inte detta. Jag tror på statskupp eller att han kör kärnvapenkrig i ren ilska.
Ett par taktiska nukes i typ LA, Seattle och San Francisco hade man inte tackat nej till.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Han tänker efter innan han yttrar sig till skillnad från Trump.

Ja, verkligen. Som när han skall säga vem hans fru och syster är..och säger fel..
Medlem
Ny data visar att USPS (posten) har misslyckats med att leverera en stor andel röster i tid, och valde att ignorera en federal domares begäran att leta reda på saknade poströster igår. Den Trump-tillsatte postmästaren Louis DeJoy har gjort sitt bästa för att förhala processen. När de försöker fuska, men inte ens det hjälper.. då är det projektion för hela slanten.

https://mobile.twitter.com/johnkruzel/status/1324004554485211136
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
..men passeras snart av Robertson..:-)

hahaha
Medlem
Fizzbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
ja, jag fattar inte heller var de får 3,1M ifrån. Skriver de bara något och räknar med att folk inte ska göra fact checks?

Det kommer härifrån:
https://worldpopulationreview.com/state-rankings/number-of-registered-voters-by-state

Som i sin tur har den här källan:
https://www.census.gov/topics/public-sector/voting.html

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in