2020-11-04, 17:26
Medlem
Dickassos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Varför pausades räkningen i Nevada förresten?

Man väntar på att få in alla poströster / absentee votes som lades på postlådan igår innan deadline. Alla som röstat personligen på plats är räknade.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skullknight
Å andra sidan verkar just dessa muppar inte jättefarliga.

https://www.youtube.com/watch?v=8DyTXpnFpZU
Alla som har tillgång till vapen är farliga, hur farliga är egentligen ISIS hemvändarna i Sverige?
De är misslyckade incest människor men får de tillgång till vapen så kan det sluta hur som helst.

Problemet för USA är att Trump skapat en sekt som är oerhört trogen just Trump och inte Republikanerna, de kommer inte acceptera en Trump förlust. Det räcker ju att bara en av de miliser som stöttar Trump går över gränsen så får vi se på storskaliga masskjutningar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
https://de.catbox.moe/6vqsmb.png

Helt normalt!

4 år till
Det är detta som är så jäkla konstigt, varför ta en paus i räknandet med en Trumpledning som växer, för att sedan komma tillbaka och hux flux hitta 150 000 Biden röster?
Medlem
Snapcounts avatar
Ær æven førvånad øver att Minnesota gick till Biden. Trump gjorde mycket før minnesota-borna..

Nåvæll, de kan væl glædjas nu åt Biden och hans "grøna deal". Gruvor børjar att slæckas igen..
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av azzzelito
Enligt CNN är det samma avstånd fast 78 procent av rösterna är räknade.
Jag gissar/antar att CNN inte har justerat ner sin siffra med avseende på att valdeltagandet är mycket högre i år. Om CNN inte gör det kommer det nog stå att andel räknade röster är typ 115% när det är färdigräknat.
Senast redigerad av Madagascar 2020-11-04 kl. 17:32.
2020-11-04, 17:27
Medlem
Förbered er för att i fyra år att slicka Biden-känga och LBTQs rövhål. Imorgon finns det inget ställe i världen för män och den vite mannen. Det var kul dessa 4 år men dags att hoppa från stupet.
Medlem
lasternassummas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dickens
Allt tyder på att Joe Biden joggar hem även Pennsylvania och Nevada har ju Biden redan vunnit för länge sedan. Det är färdigt.

Vad är det som gör dig så övertygad om att Biden tar Pennsylvania? Just nu är 64% av rösterna i delstaten räknade och ställningen är 54% till Trump och 44,9% till Biden.

Jag tror dock, oberoende av hur det går i Pennsylvania att Bidens vinner. Det som överraskade och vände till Bidens fördel, som jag ser det, var Michigan. Där hade Trump en god ledning, men den förlorade han och just nu är 96% av rösterna i delstaten räknade och ställningen 49,6%/48,9% till Bidens fördel. Biden leder också i Wisconsin och Nevada. Tar han MI, WI och NV så har han 270 elektorer och det räcker ju. I NV är dock bara 67% av rösterna räknade, så det kan vända ännu.

Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dickasso
Det är väntat att valdeltagandet kommer vara högt. Jag tippade på att det kommer slå rekord men vi får se

Läste att det är det högsta valdeltagandet sedan år 1900
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barkie
Helt sjukt vilka idioter som rör sig härinne. Att man kan hata någon så mycket som ni hatar Trump är tragiskt. Det blir än mer tragiskt när ni bara hatar människan och skiter helt i det han åstadkommit.

Gjort mer för den svarta och latino-befolkningen, stoppat krig, boomat ekonomin bland annat. Han har dessutom visat att man ska säga vad man tycker och stå för det.

Det är det ingen här som gör. Små hippsterbögar i loafers och en tofs på huvudet. Nu kan ni äntligen krypa ur era safe-spaces!!

Många är skadade av SVT och vänstermedia. Dom tror att Trump är Hitler.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Louise.potatisgris
Jag är ganska säker på att minst 5 miljoner illegala har röstat hittills.

Ännu något att rota i. Det råder ingen tvekan om att illegala röstat i valet. Förvisso mest i California, men kanske även i AZ. Kan bli oerhört intressanta dagar och veckor framöver, min känsla är att det sista ordet inte är sagt än.
Medlem
Blir kaos på gatorna inatt.
2020-11-04, 17:28
Medlem
Någon mer som har Twitter och försöker citera Trump osv.
Satan i gatan vad Twitter censurerar Trump nu.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in