2020-11-04, 16:32
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Vilket spel ger ut vinst innan valet är klart?

Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Lyssna på Biden en gång till. Be om hjälp om du behöver.

Citat:
Ursprungligen postat av noreplies
5 rubel?

Citat:
Ursprungligen postat av Jesusmarychain
Tillräckligt för att flytta ut ur källaren?

Så vad är planerna nu då? Trump sitter säkert på tronen och Sleepy Joe Biden har ett FBI åtal som väntar rörande oegentligheter med Kina..

Fyfan när Trump tog vinsten, det var som en vinst på lotteriet.. sedan insåg jag att jag hade en annan vinst att hämta ut

Så jävla FINT 4 år till MAGA BABY
2020-11-04, 16:33
Medlem
Legerdemains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
Aha, är det så lätt. Då från och med nu deklarerar jag mig som vinnare av valet och blir då Usa:s president.

Jag har i princip samma trovärdighet som Trump. Så du kan lita på mig.

Skillnaden är att du inte deltar i valet.
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BWisser
Men är du dum i huvudet, hört talas om poströster?
Där samtliga är till ena kandidaten😂
Medlem
Erpatjoffs avatar
Det finaste med allt gormande Trump gör är att för en gångs skull så spelar det ingen roll. Rösterna kommer att räknas och han är på väg att förlora, 200k röster kvar att räkna i bara philadelphia. Han får gråta så mycket han vill, starta alla utredningar han vill som inte kommer bevisa något(som alla andra jävla utredningar han startat)
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
Aha, är det så lätt. Då från och med nu deklarerar jag mig som vinnare av valet och blir då Usa:s president.

Jag har i princip samma trovärdighet som Trump. Så du kan lita på mig.

Du kan ju försöka

Seså, gå och knacka på Vita Huset!

Hahahahaahaha gråt Trump 4 år till baby, sug kuk HAHA
Medlem
Dickassos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Mystic
Problemet är väl fan uppenbart? Eller tror du seriöst att Biden får 100% i en enskild dump?

Ja om ett county sammanställer poströster och rapporterar in så ser det ut så. Tänkte du att dom tar en poströst i handen, sen bokför den, tar nästa och bokför den? En och en separat?
Medlem
Trump campaign projecting confidence despite Dem advantage in mail-in ballots that are still being counted. Here’s what their predicting this AM:

- 5,500-vote margin of victory in NV
- 40,000-vote margin of victory in PA
- AZ “will come [our] way at day’s end”
- Recount in WI
Medlem
winningfeasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Det kommer inte finnas något att vinna i domstol.
Biden leder just nu med drygt 20.000 röster i Wisconsin. För fyra år sedan vann Trump delstaten med 22.000 röster. Varför var det inte lika angeläget att utmana resultatet då?

Nej, det här är bara extrem desperation. Det kommer inte ge någonting.

Därför det är Trump och han kommer att bråka om resultatet. Men det är mycket möjligt att det inte ger någonting, men jag tror inte man ska vara 100 % inställd på att Biden vinner trots allt, det kan faktiskt hända något med dem här kommande domstolsmålen.

Förövrig säger Trump kampanjen följande.
Citat:
Summary. Trump campaign argues they will
- Win Pennsylvania by 40k-ish votes
- Win Arizona by 30k-ish votes

Note R districts still to be come in Michigan + Wisconsin
Are upbeat on Nevada with the race still tight.

Bottom line: They are saying loud Trump will win.

För att förtydliga säger jag inte att jag tror det som Trump kampanjen tror, förmedlar endast vad dem säger och att dem fortfarande tror att Trump kommer vinna.
Medlem
Generalanderssons avatar
Är förjävligt störandes att vi troligen inte får veta ngt mer om läget i Nevada förrän i morgon.
Medlem
Legerdemains avatar
Donald Trump kan hävda att valet i vissa avgörande delstater har manipulerats och att han har bevis för detta. Han kan påstå att Kina ligger bakom ett avancerat valfusk som ska ge Joe Biden segern i de viktiga staterna.

Den påstådda utländska inblandningen gör att presidenten kan utlysa nationellt nödläge. Då kan han ge justitiedepartementet order om att utreda ”fusket”. Den juridiska motiveringen har redan förberetts och utfärdats av Trumps vapendragare justitieminister William Barr.

De fyra vågmästarstaterna är republikanskt styrda. När en utredning om fusk pågår kan de vägra att utse demokratiska så kallade elektorer. Det är elektorerna i elektorskollegiet som utser presidenten.
Demokraterna protesterar och säger att Trumps nationella nödläge endast används för att skapa kaos. Frågan tas till Högsta domstolen – som tar ett beslut att elektorskollegiet måste rösta även om de fyra avgörande staterna inte utsett elektorer.

Elektorskollegiet möts, men utan de fyra vågmästarstaterna kan varken Trump eller Biden få tillräckligt med röster för majoritet.

Enligt konstitutionens 12:e tillägg hamnar valet av president i representanthuset. Även om demokraterna har majoritet där sker denna omröstning efter en annan regel: en delstat, en röst.

Det betyder att representanthusets omröstning blir 26-24 till Donald Trumps fördel. Och han kan sitta kvar i ytterligare fyra år – trots att han har förlorat valet.

Är det här ens möjligt?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theshade
Det beror vem man litar på. Trump menar att just poströstandet är mer sårbart för valfusk vilket det också är. Kraven på valsedlarna som kommer in är låga på så vis att poststämpeln får vara suddig och signaturen behöver inte vara lik personens faktiska signatur. I princip kan vem som helst printa ut en massa valsedlar som röstar på Biden och skriva undet med döda personers signatur.

De som säger emot detta menar att Trump helt enkelt kommer skylla en förlust på poströstandet för att ha nåt att skylla på, och att han vill stoppa poströsterna för att de flesta som poströstar är demokrater.

Jag vet vad jag tror.

Menar du att de inte har röstlängden i amerika?
2020-11-04, 16:34
Medlem
popparens avatar
Roligt att folk här i tråden fortfarande ser Trump "som en riktig man som får saker gjort" trots att han betett sig som en tjurig och överdramatisk tonåring i flera år nu.

"power of destruction"...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in