Citat:
Ursprungligen postat av
geek12
Du fattar dig inte på odds isåfall, Trump HAR chans, men den är väldigt liten JUST NU.
Går Arizona, MI, Wisconsin o tex Nevada bidens väg så kommer oddset sänkas rejält för då har Biden typ vunnit, o han är fsvorit i de flesta av dessa stater, därför är oddset lågt på han, men ändras det där så sänks oddset på Trump.
Jag var faktiskt här inatt... då oddsen stod till fördel Trump och alla i tråden därför utropade honom till vinnare. Även om Trumps stora vinst i Florida var förvånande, så visade det sig snart att just Florida var ett udda fall , pga man pollat kubanerna fel... Men det tycktes inte oddset bry sig om... När jag gick och la mig vid 4-tiden var oddsen fortfarande bra för Trump, och det var efter att han gått ut i en presskonferens där han talade om valfusk (han förstod att det inte gick hans väg).
Konstigt att de som ropar valfusk inte tycker det var konstigt med Trumps små marginaler 2016... bara konstigt när Dem vinner med små marginaler... Som om det är omöjligt... Omöjligt att Trump kan förlora?