2020-11-04, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legerdemain
Det var det Bush som gjorde. Rätt skall vara rätt, även om jag håller med dig i resten av vad du skrev.

Obama matade IS. Alltså skapade han krig också.
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Helvete! Detta är alltså ett tweet från USA's sittande president:

Last night I was leading, often solidly, in many key States, in almost all instances Democrat run & controlled. Then, one by one, they started to magically disappear as surprise ballot dumps were counted. VERY STRANGE, and the “pollsters” got it completely & historically wrong!

Om inte detta är riksrätt och march rakt in i finkan för Trump så vet jag inte vad. Han hånar och hotar här självaste konstitutionen!

Sätt dig ner. Han säger vad han ser, alltså blir det hett om öronen för Demokraterna rättsligt, och gatumässigt om så behövs.
Medlem
Krakems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Här har ni det svart på vitt!

VALFUSKET I MICHIGAN :
https://twitter.com/Yoder_Esqq/status/1323984435381981189?s=19

Man tror inte det är sant. 100% av samtliga mail in har gått till Biden.

Lmao. Det är lite som när man garvar åt presidentval i Afrika och den sittande diktatorn i militärblåsa får 90% av rösterna.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Biden är också bättre för svensk ekonomi.

På vilket vis är han bättre för svensk ekonomi?

Verkar som det blir Joe. Ska bli spånande att se han kommande 4 åren. Tror vi kommer få se fler grodor ur hans mun än t.om. Bush den yngre .

I övrigt vem fan bryr sig.
Medlem
Dentistlakares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gavins-Friend
Läs det jag citerade. Jag menar att Trump har rätt att gnälla pga. misstänkt valfusk.

Vad ska han gnälla på? Han fuskade till sig presidentposten med ryssarna 2016.
Medlem
BosseRingholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeavesOfGrass
Vad händer med bet som man lagt om det framkommer att fusk har inträffat?
Tror ej att det kommer att hjälpa då eventuellt fusk kommer kunna bevisas först om mycket lång tid.
Medlem
BonerBatmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saggesaliv
Trumps odds ner från 4.75 till 4.0 på under 10 minuter. Orsak?
De spelar nog på att Nevada kommer vända. Om så är fallet har Trump råd att förlora WI och MI. Sett till trenden går Trump upp i Nevada till skillnad från alla andra delstater.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theshade
Typ alla högt uppsatta politiker på vänstersidan (i USA) har varit inblandade i pedofili eller barnporr på något vis.

Angående valfusk så är vänstern ökänd för att fuska. Inte bara i allmäna val utan i det mesta.
Se bara på valfusket i förra svenska folkomrösningen. Det hittades "borttappade" SD-röster på flera ställen och i samtliga fall var det - just det - vänstersossar som var ansvariga. Jag minns att jag hörde om ett exempel där en valarbetare satt och skrattade medan hon slängde SD-röster i papperskorgen "oj det var visst fel ifyllt på den också, haha!"

Likadant i USA. Det ligger helt i linje med att "det är okej att sparka uppåt" dvs man får använda våld och fusk, om (man själv inbillar sig) att det är för en god sak.

Högern är generellt mer demokratisk överlag och sjunker inte lika lågt i dessa avseenden. Om det verkar uppenbart motsägelsefullt att demokraterna skulle bete sig odemokratiskt så är det inte lika konstigt som det låter. Det ingår även i vänsterretorik att agera precis tvärt om i allt man säger och gör.

Antirasism - dela in folk efter hudfärg.
Antisexism - dela in och sätt fokus på kön.
Antifascism - använd fascistiska metoder.
osv etc
Så när någon på vänsterkanten kallar sig demokrat så ska du läsa att den personen inte över huvud taget respekterar demokrati. Ungefär som i Sverige alltså.

Jaha, jag har läst att det är republikanerna som på olika vis försöker hindra att folk röstar eller som Trump gjorde försökte hindra att rösterna räknas.
Men det är fel säger du alltså?
Medlem
knullklassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Biden fick helt plötsligt 153000 röster i Wisconsin och var totalt uträknad. Har aldrig varit om ett tydligare valfusk.
Berätta gärna mer! Du verkar vara på plats i nån av vallokalerna?
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Fast 153000 röster mot 0 röster förekommer bars när diktaturer dikterar villkoren i val.

Men är du dum i huvudet, hört talas om poströster?
Medlem
Skogsvindsackords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Nu har till och med cnn börjat raportera om valfusk. Då är det fan illa.
Länk? Citat? Jag kan inte höra något om detta på deras livestream.
Medlem
Vilka delstater räknas det inte alls i nu? Tycker några är pausade andra rullar på? Jävla knasigt system.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in