2020-11-04, 15:31
Medlem
GeleZachas avatar
Hur ser det ut för senaten nu? Finns det möjlighet till demokratisk majoritet ännu?
Medlem
Goldfinger1964s avatar
Oavsett vad man tycker om Trump, hur kan man blir glad över att Biden vinner.

Det är ju kandidaten ingen ville ha.
Medlem
Legerdemains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hakro807
Jupp, har faktiskt hänt en gång tidigare. Men är ju knappast aktuellt oavsett.

Varför? Förlorar han nu så var han ju väldigt nära en seger och har därmed anledning att ställa upp igen.
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Förlåt att jag kommer in så sent i tråden och ställer en fråga som säkert ställts många gånger.

Jag skulle vilja veta vilken sida som är bäst när det gäller att få veta valresultat/rösträkning ner på valdisktriktsnivå. Tack på förhand!
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MmGox
Haha det enda ni kan göra! Beklagligt.

Personangrepp på folk vars politik man inte gillar. Tragiskt.

Med tanke på Trumps framgångar i sitt liv så är det högst olikligt att han är korkad eller utvecklingsstörd.

Trump är nog bäst i världen på personangrepp så jag vet inte vad du injecerat för blekmedel senaste dagarna för svamla ut det där.

Trump har ingen framgång som han inte betalat för med sina ärva pengar.
2020-11-04, 15:32
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LelandPalmer
Hoppet ser helt sjukt ut ju. Finns det någon annan naturlig förklaring till det? Någon som kommer på något detta kan bero på förutom valfusk?

Nej, det finns ingen annan förklaring. Men det var väldigt väntat att fusket skulle komma. Förra valet var dom så säkra på att Hillary skulle vinna att dom inte hade fuskplanen förberedd. I år är det såklart annorlunda.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av imola01
Nej det gjorde den inte din jävla idiot. Du har noll koll.
När Trump kom till makten sköt företag som hade låga marginaler i höjden och anställde massa folk. Du är som sagt en idiot.

Han sänkte skatterna utan att minska utgifterna och bekostade det hela med lån, som högern alltid gör.
Det är som att betrakta folk på lyxfällan som ekonomiska genier för att de har tre tv spel trots att de är arbetslösa.
Medlem
Nah.Bro.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stenbordet
Bara storstadröster kvar i Georgia så Biden lär ta den staten med. Läser ni Nate Cohn i New York Times är Biden favorit också i Pennsylvania och i Nevada finns inget hopp för Trump.

Marginalen kommer bli rätt stor till slut, så han kan ju hålla på och stämma i domstol hur mycket han vill.

Det är ju enormt valfusk. Det kommer aldrig gå igenom.
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Ganska intressant att det inte är något livstecken från galningen i Vita Huset denna morgon. Klockan är 09:25 på morgonen och han brukar vara extremt morgontidig.

Vad blir hans första tweet? Jag gissar:

FRAUD!

PROUD BOYS: STAND UP, GET READY!

Han behöver inte Proud boys om han befinner sig i Vita huset, militären täcker hans rygg.

Eldkastare vore för mycket att hoppas på.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeleZacha
Hur ser det ut för senaten nu? Finns det möjlighet till demokratisk majoritet ännu?
Gissar att det avgörs med runoff(s) i Georgia
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
Trump hade seriöst inte ens klarat av att jobba bakom disken på donken. Han kanske kan tänka mig att han skulle klara av att packa upp varor på Lidl typ. För det har jag sett utvecklingsstörda klara av. Men jag är inte säker.
Trådens mest OT, idiotiska och felaktiga inlägg. Läs på om Trumps yrkesliv.
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiterShadeOfPale
Vad får dig att skriva så?
49,2 till pedofilen och 48,6 till Presidenten.

För att det handlar om vilka röster som är kvar att räknas, du hade lika gärna kunnat kolla på Michigans siffror och säga att det ser nära ut men när man bryter ner det så är det uppenbart att Trump inte har en chans i MI

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in