2020-11-04, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Du kan ju anklaga någon annan för att ha något emot poströster som sådana men denna förändrade resultatbild stinker ju.

För att de går emot den store ledaren? Ja just det. Han har ju dock spenderat veckor och åter veckor på att uppmuntra sina supportrar att inte poströsta.
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gavins-Friend
Kaosgangsters i Detroit röstar på Biden.

Känner mig 97% säker på att Biden får flest elektorer. Om han vinner lär vi få vänta i veckor på.

Hade bara vita män haft rösträtt hade Trump vunnit alla stater utom Jew York och Kalifornien....
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Vinner Trump Georgia, North Carolina och Pennsylvania så blir han återvald - oberoende av hur de går i NV, WI eller MI.
Om detta stämmer känner jag mig snäppet lugnare, för det är inte HELT omöjligt. Jag kan dock inte räkna på det just nu.
2020-11-04, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.Ericsson
Valfusk. Samma anledning att GA och NC fortf inte blivit called. Man fryser rösträkningen och trollar fram ett par tusen democrat ballots från ingenstans och så vips.

Du har inte stora pengar din fattiga neger.

Vem är "man" som trollar fram röster?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Vad är Michigan värt? Hur ser man det?

16 röster

https://www.huffpost.com/elections
Medlem
Biden tar ledningen i Michigan och är väldigt trolig att utöka den.
Trump får stoppa rösträkningen bäst han vill nu, då vinner Biden
Medlem
saggesalivs avatar
Finns det någon som helst channs att Trump svänger Arizona? Trots allt bara 84% räknade där.
2020-11-04, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Det är slut nu va? Trump kan inte vinna va?

Han vinner ifall Nevada går till honom och han tar PA, NC och GA, väldigt jämt där, och tillskillnad från MI så är det mycket mer blandat där med dom rösterna som inte räknats.
Medlem
Om Biden vinner så är de stora förlorarna de som bor i Rostbältet
Medlem
Legerdemains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusFlaktus
Uppenbart valfusk, precis som befarat, och det inkommer hela tiden nya rapporter. Det är tydligt att detta var planen hela tiden.

Det finns ställen som vanligtvis har ett deltagande på 55% som nu ligger upp mot 90%. Det är inte rimligt med Biden som kandidat. Det försvinner redan räknade Trump-siffror. Det inkommer laster med tusentals röster på Biden där inte en enda hamnar på Trump. Det är matematiskt omöjligt.

Nu blir det krig.

Hur kan siffror bara försvinna utan att någon protesterar? Nu säger jag inte att valfusk har förekommit, men jag tänker att om det gör det så borde någon, i varje fall Trump själv, ha gått ut och sagt något.
Medlem
shbous avatar
Zoomar man in på MI är det i stort sett helt rött, ändå så tajt i röster.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Att Trump inte startat krig är ett plus, men sättet att dra sig tillbaka från t.ex. Syrien har inte gagnat fred och nedrustning direkt. Titta på Turkiets agerande i regionen. Under Obama fick vi också en avspänning med Iran, efter decennier, något som Trump sopade undan. Det handlar mer om att starta krig eller inte. Det är lätt att kasta skit på USA, vilken president de än har, vad han än gör, men jag kan inte ställa mig in i hyllningskören att Trump gjort något riktigt bra jobb där. Men visst, det kunde ha varit värre. Du har USA lämnat ett vakuum efter sig, som andra nu tagit.

Precis så är det. Han har knappast skapat fred eller trygghet i världen, och kanske främst den regionen, som många av hans följare vill få det till. Snarare skapat mer instabilitet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in