2020-11-04, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
FAAAAAAN Gubbdjäveln leder med sketna 0,1%!

Nä, då är det här över... Farväl USA!

Knappast, han leder i dagsläget med 0.5 procentenheter.
2020-11-04, 15:08
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson
Detta är precis vad som kommer hända enligt NY Times!
Man tackar ja! Jag skulle göra ett bättre jobb som utrikespolitisk kommentator än den där Markus Oskarsson.
2020-11-04, 15:09
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hem_bränt
Svar nej, ni är uppenbarligen betahannar. Med andra ord, två lätt kränkta veklingar.

Fast egentligen så är det precis tvärt om, och det vet du ju - innerst inne.

Folk kallar sig alfahannar, men skiter på sig och gömmer sig så fort det blir tufft. Att låta mycket gör ingen man.

Hade Trump varit en man på riktigt, så hade han vågat utmana sitt öde. Och göra det han är rädd för. Istället för att gömma sig bakom falskspel och bedrägeri.
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fezk
The Supreme Court left in place a Pa. ruling to allow mail ballots up to 3 days after Election Day

The justices divided 4-4 Monday, an outcome that upholds a state Supreme Court ruling that allowed election officials to receive and count ballots until Nov. 6, even if they don't have a clear postmark.

https://www.inquirer.com/politics/pennsylvania/pennsylvania-ballots-extension-supreme-court-20201019.html

Amy Coney Barrett fixar biffen.
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Ja, nu börjar det se mörkt ut på det stora hela för första gången enligt mig. Trump måste vinna i stort sett överallt i övrigt.
Vinner Trump Georgia, North Carolina och Pennsylvania så blir han återvald - oberoende av hur de går i NV, WI eller MI.
Medlem
Helvete! Biden vinner med minimala 270.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SuperViting
Driver du med oss? En skamfläck? Jag tyckte länge att Trump borde vinna men hoppas nu naturligtvis på Biden. För mig kvittar det vem som är USAs president, men jag är extremt intresserad av efterspelet. Biden gick till val på... vad? Det ska bli kul att se honom reda upp covidsörjan, anarkistkravallerna, BLM, Kina m.m.
Inga problem - först ska gammelfarbror bara eftermiddagsnappa lite på soffan.
Medlem
Bum1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Grattis USA till att ha valt en president som behöver en ledsagare för att hitta rätt och hålla tätt. Det låter som en toppenide att anförtro honom kärnvapenkoderna och ansvaret för ett land. Undrar hur Rostbältsväljarna känner det när man får Kamala inom något år? Då blir det New Green Deal för hela slanten!

Jippie!

En president som lyssnar på andra än sig själv låter underbart. Tycker du inte det?
Medlem
kangaroozzicknesss avatar
Det enda som kan ge Trump segern är om Biden dör av en hjärnblödning innan januari
Medlem
Evil_Santas avatar
Snacka om att man inte vill vara den som får i uppgift att väcka Trump denna morgon. Narcissisten kommer få fullständigt psykbryt, börja sparka människor och påbörja något vansinnesuppdrag att försöka vinna valet med domstolarnas hjälp.

Senast redigerad av Evil_Santa 2020-11-04 kl. 15:12.
Medlem
Chrille Ps avatar
Verkar vara mer likvaka än valvaka här...
2020-11-04, 15:10
Medlem
HomoDeuss avatar
Biden leder MI.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in