Nu har de fått upp rösträknandet i bidragsghetto Detroit, vilket ger Michigan till Biden.
Hoppas att Biden i alla fall stänger ned hela Las Vegas när han blir president, som tack för att de släpper fram honom i Nevada.
Det är över...
Grattis USA till att ha valt en president som behöver en ledsagare för att hitta rätt och hålla tätt. Det låter som en toppenide att anförtro honom kärnvapenkoderna och ansvaret för ett land. Undrar hur Rostbältsväljarna känner det när man får Kamala inom något år? Då blir det New Green Deal för hela slanten!
Att förlora mot den i särklass värsta presidentkandidaten i modern tid är inget annat än pinsamt. En skamfläck i historien. Han slarvade bort den fria världen.
Driver du med oss? En skamfläck? Jag tyckte länge att Trump borde vinna men hoppas nu naturligtvis på Biden. För mig kvittar det vem som är USAs president, men jag är extremt intresserad av efterspelet. Biden gick till val på... vad? Det ska bli kul att se honom reda upp covidsörjan, anarkistkravallerna, BLM, Kina m.m.