Citat:
Ursprungligen postat av
Floriss
Skinnhelligheten har altså ingen pris. Men det koster deg ikke en kalori å kalle uskyldige mennesker drapsmenn og det verste av andre benevnelser? Pussig at du ikke er like moralsk høyaktig i alt du gjør!
Hvis du har et problem med ytringsfrihet på dette anonyme forumet, så må du nesten ta det med Flashback direkte. Jeg har ingen koblinger til TH, AE eller familien på noe vis, og deltar i diskusjonen fordi jeg har en lokal tilhørighet og en generell interesse i kriminalsaker.
Jeg vil hevde at jeg forholder meg mer til faktaopplysninger, og mindre til føleri enn svært mange andre debattanter her. Jeg kan ikke huske at jeg har kalt TH en drapsmann, men det er et faktum at han er drapssiktet. Derfor spekulerer jeg, som andre, i hvilken rolle han kan ha hatt i forsvinningen.
Jeg skjønner at dette faller deg tungt for brystet, og at det er vanskelige tider for familien har jeg full forståelse for. Men når det gjelder beskyldninger og personangrep så synes jeg du går meg en høy gang. Du må gjerne være uenig.