2020-11-04, 14:09
Medlem
DjPuttes avatar
Enda vi kan säga detta är nog det jämnaste president val på mycket mycket länge oavsett vart sympatierna finns, Detta är en jäkla thriller fortf och så kommer vi nog se ett tag till för poströsterna räknas på nu så....
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SladdenGBG
aftonbladet
Nej. Sprid gärna inte desinformation. För mycket sånt redan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Jag har aldrig varit så glad inför ett valresultat, såsom det har utspelat sig:

- Start med Trump som underdog
- Trump får verkligen upp hoppet mitt i (80% chans att vinna) och utropar sig till segrare
- Biden vänder och vinner med absolut minsta möjliga marginal

Detta är Trumps straff för hans vanstyre under 4 år. Karma!

Om Trump vinner Michigan så får du förberedda dig på att bli besviken.
2020-11-04, 14:10
Medlem
Krakems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
För alla, både amerikaner och väldens befolkning med undantag för judarna i Israel.

Haha Biden är tom mer propjudisk än Trump. Du verkar ha otur när du skriver.
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av samtron12
Verkligen inte. Biden är totalt genom korrupt. Vad fan har gubbfan uträttat under sina 47 år?

En totalt genomkorrupt Joe Biden är bättre än jättebebisen Trump. Trump har gjort bort sig för all framtid.
Medlem
Tyvärr verkar Michigan gå till Biden. 8 000 röster skiljer och 40% av Detroits röster, där Biden redan har 70% kvarstår. Fox projekterar Biden som vinnare i delstaten med 93%. Med Michigan borta är alla vägar stängda förutom Nevada som dock också verkar vara Biden. Tyvärr! Men det blev jämnt som fan. Nu får vi lock downs och identitetspolitik som sprids ut i världen när Biden får corona och Harris tar över.
Medlem
Legerdemains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dentistlakare
Jävla sheep. Sluta följ flocken och använd huvudet.

Det är just det jag gör.

Jag noterar också att du inte svarar på det jag skriver. Tog argumenten slut? Jag tycker nästan lite synd om dig. Det kan inte vara lätt att helt sakna bildning.
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Och det blir inte Trump, kan man ju lugnt säga. Han gjorde alltså bort sig ännu en gång genom att ropa hej.

Uträknat. Han visste att han inte hade mycket att vinna på förtidsröster så han gick ut och förklarade att han vann… Inte att han vinner, kommer att vinna utan att han vann. Långtifrån att rösterna var färdigräknaren. "Then everything stopped". Sår misstänksamhet mot hela valsystemet för att kuppa till sig en seger. Rena diktaturfasonerna. Mycket illa.
2020-11-04, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DragonOnWall8
135 milj stämmer, AB är fake news.
(enligt Fox & CNN)

135 miljoner är ju nuläget enligt Fox (och kanske flera), Aftonbladets uppgifter gäller sammanlagt antal röstande när alla röster är inräknade.
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Internetkrigaren1
Finns endast ett demokratiskt och det är högsta domstolen och där sitter en hel del republikaner.
tRump förväntar sig nog lite för mycket om att hans tillsatta domare ska försvara honom oavsett vad som händer. Dessa är ju trots allt meriterade jurister. Att tacka The GOPfather genom att kyssa ringen ingår liksom inte i sådanas arbetssätt. Tror du att de t ex skulle stoppa poströstningen bara med tRumps fantasier som grund får du nog tänka ett varv till.

Vid förra valet lovade tRump att bara tillsätta The best people. En del av dessa var faktiskt hyfsat kompetenta, och hade alltså ibland avvikande mening vs tRump om sina resp områden. Men sånt gillar han ju inte. Han vill bara att alla ska hålla med i hans faktafria svammel. Och alltså har han kickat alla som inte bara är rena ja-sägare. Men det kommer ju liksom inte att fungera med de livstidstillsatta domarna i Supreme Court.

Jag tror också att SC-majoritetens konservativa värderingar kommer att spela roll i hur de agerar i framtiden. Men jag tror inte alls att tRump bara därför kan få dem att t ex stoppa poströstningen utan att ha ett jäkligt bra case.
Medlem
Airwave92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magpest
En dement kan inte vara president.

Jag gillar att det här t.om rimmar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bum1
Därför att Trum är Trump.

Trump vinner, han är en ”killer” som hans far sade att han skulle vara i såna här lägen.
Biden är rökt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in