2020-11-04, 13:59
Medlem
T-Rumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gavins-Friend
Biden har i stort sett redan tagit Wisconsin. Är väl typ 1% kvar att räkna där och Biden tar det med cirka en halv procent.

Michigan leder Trump men är poströster kvar där vilket är fördel för Biden.
Då är det klart.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RussellHammond
Trumpisterna här inne ropar såklart på fusk. Chockerande...
Usla förlorare.

Vad hände med Nixter och hans siffertrix? Hallå?
Som alla vänsterblivna Trumphatare gjort i 4 år fram till det här valet?
Medlem
Arsenaln1clubs avatar
Dags för Amy Coney Bäret att aktiveras, Trumps milfiga supervapen som står redo på sidlinjen. Biden och Co har fuskat in nytryckta valsedlar i alla svingstates. Blir onekligen intressant att se utvecklingen, med Biden lär hela USA se ut som nedgångna och våldsamma Detroit. Sad stuff.
Medlem
magpests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dentistlakare
Du säger att Joe är Pedo som att inte Trump är det. Jävla idiot.

Trump brukar inte smeka och lukta på barn. Däremot brukar Joe the Pedo göra det.
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PutinPower
Har jag fattat rätt? Om det resultat som visar sig just nu så vinner väl trump? Så allting hänger på MI och PA?

https://www.270towin.com/maps/2pNrL

Det räcker med att Michigan blir blått, så vinner Biden.
Medlem
Aftonbladet förmedlar uppgifter om 160 miljoner som har röstat i årets val. Fox uppgifter pekar på att ca 135 miljoner röster är inräknade i deras statistik. Med andra ord - 25 miljoner röster som ännu inte tagits hänsyn till om dessa uppgifter stämmer.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BonerBatman
Det är verkligen helt otroligt hur han lyckas förlora mot Biden. I Februari var valet i princip klart, därefter har det varit som om man gått helt bananas på att förlora valet. Kan inte komma på ett rätt han gjort.
C O R O N A
Medlem
I-van-Toers avatar
Om de sjuka jävlarna kommer försöka stjäla Michigan från president Donald John Trump så kommer helvetet att bryta ut. Michigan är Trump! Samma med Pennsylvania. Wisconsin? Den staten var alltid kusin med Minnesota. Skit i den. Men inte Michigan!
Medlem
JustZlatans avatar
Det ska bli skönt med en normal president igen. Jättebebisen Trump har skämt ut sig för resten av sitt liv.
2020-11-04, 14:00
Medlem
barkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbacksuger4
Pajassiffror. Islam är hotet.

Slaget om huset är avgjort, Biden är president, kan nu bara senaten också falla så vi snabbast möjligast kan återställa det Trump har förstört och snabbast möjligast ta oss framåt PÅ RÄTT VÄG.

Vilken väg är det? Berätta.
Medlem
Legerdemains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dentistlakare
Din bedömning är åt helvete isåfall. Kolla hur mycket Trump har styrt ner landet i skiten sen han tog över efter Obama. Det enda konkreta han visat är att han är alfan i rummet och det är sorgligt bara.

Det förändrar inte min bild av Biden och Harris. Jag är inte överförtjust i Trump heller, men är mer orolig över de som nu tar över eftersom de klart och tydligt är marionetter åt globalisterna.

Om du vill argumentera med mig, gör det då, men snacka inte dynga.
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nestor X
Ställer frågan igen. Var pågår rösträkning just nu? De siffror jag kan se på skärmen så har några stater stått stilla ett par timmar och de andra är frysta sedan tidigt i morse.

Vissa stater står mycket riktigt helt stilla men för andra uppdateras siffrorna sakta men säkert.

Jag håller ett öga på:

Vad AP rapporterat, vilket man kan se på Google om man söker på "US election 2020"
Vad Reuters rapporterar enligt https://www.bbc.co.uk/news/election/us2020/results

För vissa stater rapporterar AP in fler räknade röster medan Reuters rapporterar fler räknade för andra stater. Man får helt enkelt kika på vilka som ligger först i rapporteringen per stat och sedan utgå ifrån att det resultatet är det färskaste.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in