2020-11-04, 13:55
Medlem
LeifD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Haha. Jo. Det blir en rysare. Och alla ni som tycker att det ser ut som Biden är på väg att vinna — har ni följt utvecklingen sedan i natt och sett hur det växlar? Jag är inte alls säker på att Biden bara växer i de stater som är kvar.

Jag följde med fram till ca kl 4.
Det växlar olika i olika delstater. Dom som räknar poströster först hade Biden i ledning direkt. Dom som är kvar nu är dom som räknar poströster sist.

NC och Georgia ser ut att bli jättejämt också, om Biden ökar lika snabbt där som han gjort i Michigan. Men gör han INTE det så är han körd i dom delstaterna.
Medlem
magpests avatar
Om Joe the Pedo vinner kan man iallafall hoppas på att börsen går helt åt helvete. Den fattiga negermassan kommer ju sätta USA i lågor och Joe the Pedo kommer sitta halvdement i sin bajsblöja undangömd i någon säkerhetsbunker. Härligt.
Senast redigerad av magpest 2020-11-04 kl. 13:58.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nestor X
Ställer frågan igen. Var pågår rösträkning just nu? De siffror jag kan se på skärmen så har några stater stått stilla ett par timmar och de andra är frysta sedan tidigt i morse.

Bra fråga, det vill jag gärna veta också
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Men Trump sa aldrig att han ville stoppa någon rösträkning Idioter i TV4
Det är faktiskt sant.

Trump säger att de ska stoppa röstningen:

https://www.youtube.com/watch?v=1Tbfnp4pWoE

Lite oklart vad svamlaren menar dock men han säger inte "stoppa rösträkningen"
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sandos
Min tolkning av denna https://www.nytimes.com/ är att michigan och wisconsin avgör allt, det är där det är jämnt. Men kollar man siffrorna just nu så vinner trump. Ändå verkar de flesta säkra på vinst för Biden?

Trump ledde stort i Michigan i morse... Det tyder på att demokratrösterna dyker upp nu i större utsträckning och som bäst vinner Trump på Håret.
Medlem
winningfeasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikAnderzohn
Instämmer

Blir dock hellugn först när jag ser Arizona klart! Go Joe!

Vilken vändning, måste varit riktig spänning för er som hejade på Joe Biden. Snacka om revansch, först blir han förhandstippad att vinna valet, sen när röstandet börjar så ser det ut som att Trump skulle vinna och oddsen var på hela 5 gånger pengarna på Joe Biden, tills nu där det ser ut som att Joe Biden kommer att vinna med största sannolikhet.

Dock vet jag inte vad som händer om Trump kommer bråka i alla nära delstater i domstolen, kanske kan ske ett skift då i någon delstat men jag vet inte. Är nog ingenting man ska hoppas på om man hejar på Trump.
2020-11-04, 13:56
Medlem
Känns ju som att efterspelet kan påverkas en aning av att Trump redan har utropat sig själv och halva befolkningen till vinnare. Blir väl lite svårt att backa från det.
Medlem
Legerdemains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dentistlakare
Man kan ju avgöra direkt att du är en Trumptard som kastar runt saker som "marionettmästare" och "kamrat". Valet handlar om att styra landet och tänka på invånarna inte visa vem som är alfan i rummet.

Och min bedömning är att varken Biden eller Harris kommer att göra detta.

Sluta snacka skit.
Medlem
Dentistlakares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magpest
Om Joe the Pedo vinner kan man iallafall hoppas på att börsen går helt helvete. Den fattiga negermassan kommer ju sätta USA i lågor och Joe the Pedo kommer sitta halvdement i sin bajsbölja undangömd i någon säkerhetsbunker. Härligt.

Du säger att Joe är Pedo som att inte Trump är det. Jävla idiot.
Medlem
Fizzbacks avatar
Trump har redan "vunnit", fler röster än vad Hillary hade valet 2016. Det måste ses som en seger oavsett.
Medlem
Man måste vara ganska blind om man inte ser att det fifflas. =)
Medlem
ziracorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grontarskont
Av de gånger jag röstat i riksdagsvalet så tror jag att jag röstat på valdagen en gång!

Kan man rösta 2 ggr i USA ("rösta om)"!? Annars kan man ju rösta"fel" typ 3 veckor före, och inte kunna ångra sig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in