2020-11-04, 13:47
Medlem
Grontarskonts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziracorn
Man ska väl rösta på VALDAGEN! Om du poströstar så får du en stämpel på ditt kuvert PÅ VALDAGEN (beroende på hur POSTEN fungerar i USA)! Militär/utrikes levande kan ha ett annat datum som bestäms i förväg. Simple as that. Men att börja rösta flera veckor i förväg är ju helt absurt!

Av de gånger jag röstat i riksdagsvalet så tror jag att jag röstat på valdagen en gång!
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnilleFix
Vilka krig skulle det va? Iran/Nordkorea?

Mellanöstern och Venezuela.

Citat:
Venezuela holds 299,953,000,000 barrels of proven oil reserves as of 2016, ranking 1st in the world and accounting for about 18.2% of the world's total oil reserves of 1,650,585,140,000 barrels.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Internetkrigaren1
Även om Trump tar michigan och Penn så räcker det väl inte?

trump har ju bra siffror för georgia och north carolina också. det verkar vara oerhört jämt mellan Biden och Trump
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xavian
Biden är nu bara 0.03% bakom Trump i Michigan. Vinner han där så är valet över.

Nej han var 0,3% men nu 0,5%.

https://edition.cnn.com/election/2020/results/president?iid=politics_election_national_map#mapmo de=lead
Medlem
RedXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seaworthy
Jag tippar på att republikanska partiet förbereder sig på att överge Trump. Ta 4 år av demokraternas styre och omgruppera.

Det är det enda de kan göra. Och se till att vaska fram en vettig kandidat (Dan Crenshaw känns på förhand som ett bra namn).
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gusselby
Nevada är väl blått normalt, räkna inte med att den staten går till Trump.

Nä såg nu att Nevada blir blå
2020-11-04, 13:48
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Jag har aldrig varit så glad inför ett valresultat, såsom det har utspelat sig:

- Start med Trump som underdog
- Trump får verkligen upp hoppet mitt i (80% chans att vinna) och utropar sig till segrare
- Biden vänder och vinner med absolut minsta möjliga marginal

Detta är Trumps straff för hans vanstyre under 4 år. Karma!
Medlem
winningfeasts avatar
Det här valet kommer att bli en endaste stor rättsprocess nu, jag hoppar av här. Hoppas att Biden gör ett bättre jobb än mina förväntingar om det slutar med att han faktiskt blir president. Väldigt tråkigt dock om Trump inte får sitta fyra år till, det är nog ett stort nederlag för Trump's ego att det inte kommer stå i historieböckerna att han inte fick sitta åtta år, men igentligen är det inte så konstigt med tanke på dem attacker han har fått utstå under hela sin presidentperiod, återstår att se hur media kommer att behandla Joe Biden, men tyvärr vet jag nog redan svaret på det baserat på hur valrörelsen har sett.
Medlem
rymdteleskops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedX
Jag tror främst att det är fusk av typen förlorar-vi-så-måste-det-vara-fusk-snitt som kommer att uppdagas.
Jodå, precis som när SD inte fick sina 25% eller vad det var de skulle ha fått. Valfusk!!! Inifrån en bubbla är det svårt att se hur stor den faktiskt är.

Likväl intressant att höra vad de faktiska anklagelserna är , mer än "det här kan inte stämma, någon måste fuckat med det"
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legerdemain
När svärs president Biden in? Vilket datum?
20 januari 2021.
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trumpvann
Trump får helt enkelt ta Arizona till domstolen förutsatt att Trump vinner Pennsylvania och förlorar Wisconsin och Michigan. Finns ingen annan chans annars.

Det kommer att begäras omräkning, ja.

Men det var väntat redan innan valet.
Bara vi slipper fyra år till med rysslandspåret.
Medlem
Korders avatar
Om Biden vinner (vilket det mesta pekar på) så kommer ju Trumps "vinnartal" från i morse att vara en minst sagt populär meme framöver...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in