2020-11-04, 13:49
Medlem
PremiumBananass avatar
Folket kommer få vad de förtjänar om krigshökarna, storkapitalet, hollywood och mediekonglomeratet vinner.
2020-11-04, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TonyBergman
Det var riktigt efterblivet. Han borde ju anat att det kommer bli sjukt jämnt med poströsterna.
Det är ju om han har nån inside info eller annat ess i rockärmen (tror dock inte det) .
Min teori är att han visste att han förlorar och ville ta segren oavsett.
Medlem
Legerdemains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rymdteleskop
Jodå, precis som när SD inte fick sina 25% eller vad det var de skulle ha fått. Valfusk!!! Inifrån en bubbla är det svårt att se hur stor den faktiskt är.

Likväl intressant att höra vad de faktiska anklagelserna är , mer än "det här kan inte stämma, någon måste fuckat med det"

Alla opinionsinstitut som hade varit nära sanningen tidigare tippade på omkring 27 procent för Sverigedemokraterna.

Kom inte och säg att det var en slump att de plötsligt hamnade tio procentenheter under.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
20 januari 2021.
Om Biden lever då...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rymdteleskop
Jodå, precis som när SD inte fick sina 25% eller vad det var de skulle ha fått. Valfusk!!! Inifrån en bubbla är det svårt att se hur stor den faktiskt är.

Likväl intressant att höra vad de faktiska anklagelserna är , mer än "det här kan inte stämma, någon måste fuckat med det"

Folk förstår helt enkelt inte hur rösträkning och inrapportering fungerar.
Medlem
SVT har precis sagt att valresultat från Pennsylvania kommer inte att offentliggöras fram till på Fredag.
Medlem
när kommer de sista Trumpeterna få korken satt i trumpeten och börja gråta hejdlöst där de sitter sömnlösa och skräckslagna då "islamisterna kommer ta över"? Vissa av dem lär ju även ha druckit när facit (vilket tydligen är bettingsidor, för där hänger de ofta) var runt 1.4. Vad är då facit nu när Biden står i 1.28 och det sjunker?

Låt inte Trump få ställa till en cirkus, in och avsätt honom direkt. Amerika behöver inte slösa miljoner på att narcissisten har ett mental breakdown.
Medlem
0.09% i Michigan
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziracorn
Tror Trumpen ger upp. Därför den "låga" framtoningen på presskonferensen. Han kommer utgöra en stor opposition vare sig han flyttar utomlands eller stannar i TRUMP-tower. God bless the man.

Om Trump förlorar tror jag han kommer stänga in sig resten av livet i Trump Tower likt Saruman i sitt torn i Isengård.

Kan också vara så att han blir tvungen att flytta utomlands för att slippa åtal.

Men valet är långt ifrån klart. Kan ju ta en jävla tid det här.
2020-11-04, 13:51
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keldon
Finns fler stater som accepterar senpostat. Tex Nevada som är ännu mer tillåtande upp till 7 dagar efter valdagen om poststämpel finns.
PA accepterar även suddig stämpel samt namnunderskrift som ej liknar gamla.
Detta blir risk för domstol.
(Om jag kommer ihåg rätt, så har liknande ämne allaredan varit uppe i rätten.)
Medlem
Generalanderssons avatar
Klovnen Nate Silver borde nog ta och hitta ett nytt jobb..
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Jag har aldrig varit så glad inför ett valresultat, såsom det har utspelat sig:

- Start med Trump som underdog
- Trump får verkligen upp hoppet mitt i (80% chans att vinna) och utropar sig till segrare
- Biden vänder och vinner med absolut minsta möjliga marginal

Detta är Trumps straff för hans vanstyre under 4 år. Karma!
Instämmer

Blir dock hellugn först när jag ser Arizona klart! Go Joe!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in