2020-11-04, 13:45
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varian
Stämmer den där bilden där Biden fick 120k röster medan Trump fick 0 vid en uppdatering?

https://cdn-101.forumfiles.com/73Da99m5pd/276f9508-1604488427/fraud.jpg
Den var kul.

Förutom att detta kan vara valfusk, vilket jag inte tror mycket på, så kan det vara photoshoppat. Eller det är möjligt att de uppdaterar siffrorna på ett korkat sätt - typ först röster, sedan biden, och sist trump.

Men det vore bra om fanns grafer på hur antalet röster fördelas i takt med att nya röster läggs till.
Medlem
Unisertits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trumpvann
Trump får helt enkelt ta Arizona till domstolen förutsatt att Trump vinner Pennsylvania och förlorar Wisconsin och Michigan. Finns ingen annan chans annars.
Varför inte Nevada? Tajtare där.
Medlem
Gavins-Friends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Han kommer starta krig med Iran, döda hundratusentals civila och skapa kaos i regionen. Självklart får han Nobels fredspris. Har man rätt värdegrund kan man göra precis vad som helst.
Nja Harris kanske får fredspriset. Biden är inte mörk nog. Harris hudton är ju mer lik Obama som orimligt nog fick det pga. hans hudfärg. Obama skapade mer krig än Trump.
Medlem
lasternassummas avatar
Kanske måste jag revidera min tidigare prognos?
Jag trodde att Trump var på väg att vinna. Nu ökar Bidens chanser som jag ser det.

Vad har hänt i Michigan? 90% av rösterna räknade och Trump leder med 49,4 mot 49,1.
Om det fortsätter i samma riktning så kommer Biden kanske att ta Michigan och 16 elektorsröster. Lägg till Nevada med 6 elektorer (om Bidens ledning där håller hela vägen) så kommer Biden att få 22 elektorer till, utöver dom 238 som anses som att han redan har 238 + 16 + 6 + 10 (för Wisconsin) = 270.

Det är helt klart att det är för tidigt att räkna ut Biden ännu. Men, det är definitivt inte avgjort.

Jag räknar generellt med lite övervikt för Biden bland sena röster. Jag utgår från att det är fler demokrater än republikaner som förhandsröstar och poströstar. Så verkar Trump också tro eftersom han helst inte vill räkna dessa röster.

Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Michigan är körd, den tar biden.
Men Nevada blir spännnade, där är inget helt avgjort.
Nevada är väl blått normalt, räkna inte med att den staten går till Trump.
2020-11-04, 13:46
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Michigans valförrättare bekräftar nu att det i stort sett bara återstår poströster att räkna i Michigan.

Hon utropar i princip Biden till segrare.

I princip klart.
Avslutad
Föga förvånande vann Deep State valet. Återstår att se vad HD tycker om det.
Medlem
TonyBergmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lars48.
Hur kunde att utropa sig som segrare mitt i rösträkningen!
Konstig typ !

Det var riktigt efterblivet. Han borde ju anat att det kommer bli sjukt jämnt med poströsterna.
Det är ju om han har nån inside info eller annat ess i rockärmen (tror dock inte det) .
Medlem
ziracorns avatar
Tror Trumpen ger upp. Därför den "låga" framtoningen på presskonferensen. Han kommer utgöra en stor opposition vare sig han flyttar utomlands eller stannar i TRUMP-tower. God bless the man.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seaworthy
Jag tippar på att republikanska partiet förbereder sig på att överge Trump. Ta 4 år av demokraternas styre och omgruppera.

Knappast. Ingen hade presterat så bra som Trump gör med dagens demografi.
2020-11-04, 13:47
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Men Trump sa aldrig att han ville stoppa någon rösträkning Idioter i TV4
2020-11-04, 13:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Unisertit
Varför inte Nevada? Tajtare där.
Biden lär vinna Nevada. Men Arizona finns rapporter om valfusk och det är fortfarande 20 procent kvar av rösterna att räkna. Arizona har fler elektorer dessutom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in