2020-11-04, 13:42
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Trumps chanser nu nere på 22% i betten.

Helt sinnesjukt om Biden vinner med 270 mot 268.

Trump kommer ju fasiken att deklarera kärnvapenkrig mot demokratiska stater
2020-11-04, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Trump borde utnämna sig själv till diktator för att skydda den fria världen från alla krig som Biden kommer starta.

*skydda den muslimska världen från alla krig Biden kommer starta.
Bannlyst
Trump får helt enkelt ta Arizona till domstolen förutsatt att Trump vinner Pennsylvania och förlorar Wisconsin och Michigan. Finns ingen annan chans annars.
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedX
Jag skulle säga att vi har passerat stadiet där vi behöver sitta och räkna på avvikelser och antal räknade röster i enskilda delstater. Biden vann, resterande rösträkning är bara en formalitet.

Nu kan vi i stälket rikta fokus mot det oundvikliga efterspelet. Trump lär ju inte erkänna sig besegrad i första taget oavsett hur tunna halmstrån han ska behöva greppa efter. Dock tror jag inte på teorin att några beväpnade Trumpmiliser kommer att försöka sig på någon form av statskupp. Mer troligt att våldsamheter och upplopp kommer att levereras från den andra sidan, som ”motreaktion” på Trumps försök att dra ut på det oundvikliga.
Han kommer försöka dra det till HD bara för att få röster ogiltigförklarade men det kommer inte lyckas heller, Det som kan komma ske är att han kommer inte som du säger erkänna en förlust det svider men det kan ta ngn dag sedan har hans närmaste fått han förstå det hjälper inte men ngt utan bättre säga besegrad och gå med hedern i behåll!
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Trump borde utnämna sig själv till diktator för att skydda den fria världen från alla krig som Biden kommer starta.

Och oj så djupt Biden kommer att buga för Kina.
2020-11-04, 13:44
Medlem
Hur kunde att utropa sig som segrare mitt i rösträkningen!
Konstig typ !
Medlem
DrunkenZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbacksuger4
Trump och alla hans anhängare är intellektuella krymplingar. USA får gärna "gå åt helvetet" i era ögon. Alla vi andra som inte sitter på McDonalds parkering och slafsar hela deras meny eller kör runt i EPA-traktorer ser det dock inte så.

Miljöfrågan är viktig, trumpröstare är det INTE!
När man läser sådan här, så går tankarna till nazister. Alltså ubermensch människor. Ni är renrasiga människor och alla andra är, judar eller vad du nu har för syn.
Medlem
SnilleFixs avatar
Citat:
Vilka krig skulle det va? Iran/Nordkorea?
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Begravningsstämning på Mattias Karlsson just nu
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lars48.
Hur kunde att utropa sig som segrare mitt i rösträkningen!
Konstig typ !

Trump har vissa drag av narcissism, om du inte märkt det.
2020-11-04, 13:45
Medlem
seaworthys avatar
Jag tippar på att republikanska partiet förbereder sig på att överge Trump. Ta 4 år av demokraternas styre och omgruppera.
2020-11-04, 13:45
Avslutad
Vet vi någonting om hur Berrien conuty kommer rösta? (1.6% av rösterna räknade och trump leder med 8000 röster)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in