2020-11-04, 13:08
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Sluta trolla, den som behöver ett mirakel nu är Biden. Bortsett från Pennsylvania så är valet över och Trump har runt 284 electoral votes. Biden måste vinna Pennsylvania om han ska ha en chans. Georgia, North Carolina och Michigan är rösterna räknade 94, 94 och 88 procent, och dessa stater tillhör Trump. Alaska är räknad på 45% men Trump leder med 62.9% där och Biden behöver ett mirakel där också för att vinna, men Alaska ger bara 3 electoral votes så den spelar ingen roll så sett.

Poängen är att Biden verkligen behöver Pennsylvania, och Trump leder den staten med 55.7% av 64% röster räknade.

Så ni vänsterliberaler kan fortsätta gråta nu, lol.

Själv skiter jag i om Trump eller Biden vinner, men tycker valet är intressant att följa pga hur jämnt det är. Det du säger stämmer inte särskilt väl överens med verkligheten. Biden är den som tycks ha störst chans att vinna i nuläget. Såväl Michigan som North Carolina och framför allt Georgia ser ut att tippa över till Biden, pga vilka röstdistrikt som är kvar att räknas. Det handlar om folkrika demokratsäten som Atlanta och Detroit.
Medlem
arcsins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Ja, just det. Förlåt, jag är bara för exalterad(över att Biden kommer att vinna och leder) att jag inte tänker riktigt på vad jag skriver.

Heja BIDEN OCH HARRIS!
Han lär vinna ja, men teoretiskt kan ju Trump ta igen detta. Och dessutom tycks valet kunna avgöras i domstol i efterhand, så att ta ut segern eller förlusten i förskott är onödigt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Efter valfusk, ja.

Har du några belägg för det påståendet? (DJT eller Q räknas inte som källa)
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benefit
Varför tar det så mycket längre tid att räkna dessa vågmästarstater om det inte är något fuffens inblandat?

För att folk sover i vissa stater och sedan så gick UPS skrift emot en order från domstolen där de skulle montera ihop postsorterings maskinerna igen inför valdagen så allt är nog inte sorterat som det ska
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
MI kommer gå till Biden. Var så säker! Utan MI, ingen vinst för Trump.
Pennsylvania och troligen även Georgia kommer gå till Biden. Biden vann och det är väl bara att acceptera om nu inte SC på något magiskt sätt kan få till omval eller ogiltigförklara poströsterna som inkommer from nu.
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Canarybird
Du har snackat skit hela kvällen, sluta snacka skit.
Mata inte trollet. Kuken är bara ute efter uppmerksamhet.
2020-11-04, 13:09
Medlem
Dickenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikAnderzohn
Har inte Trump börjat tweeta än? Eller är kontot blockat?
Troligtvis har han låst in sig i sin bunker och saknar täckning. Vi lär inte få se Trumpeten på ett tag.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Benefit
Varför tar det så mycket längre tid att räkna dessa vågmästarstater om det inte är något fuffens inblandat?
Massiv korruption på gång. Vinner biden är det bara fusk
Medlem
Deferos avatar
Biden har vunnit Wisconsin.
Medlem
Förvånansvärt svag förmåga för många i att räkna här.

För Biden räcker (utifrån Fox aktuella siffror om vilka stater som redan är klara) Nevada, Wisconsin och Michigan för att vinna. Varken mer eller mindre.

Michigan kan bytas ut mot antingen Georgia eller Pennsylvania för den delen. North Carolina skulle dock bara ge oavgjort. Men då har jag uppfattat det som att representanthuset utser president och senaten vice presidenten, men huruvida det stämmer är jag inte säker på.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Förlorar Biden nu så lär han inte ställa upp 2024. Däremot ser jag Kamala göra det och VINNA! Vi lär få vår första kvinnliga president 2024.

Du är av den sorten som tycker det är viktigast att en kvinna kommer till makten än att kompetens gör det. Den kvinnliga presidenten hade kunnat förespråka massmord på tio miljoner män och du hade ändå stått där och viftat med flaggan. Jävla sopa.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Men Biden vinner Michigan. Och Wisco ser ut att gå till Biden också.

Nevada blir lite mer spännande

Hur kan du påstå det?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in