2020-11-04, 13:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Dom tycker att det är nedsättande. Dålig fantasi😂

Det är som många av Svt:s och TV4:s "experter" kallar Trump för TrUmp med svenskt U-uttal som i Trumpen. De låtsas i övrigt vara opartiska men det är en ganska enkel "tell" som avslöjar deras vänstersympatier och ger dem ryggdunkar i kafferummet utanför studion.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Maricopa County AZ, Election Day Results Update:

Rep's: 49,777 (+28,506)
Dem's: 21,271
Other: 38,157

Total: 109,205

Det blev Biden / Harris med 100k rösters marginal i slutet. Dvs, inte omöjligt att många R-reggade röstade D.
Medlem
skogshuggar3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rymdteleskop
Som om det är mer än en marginell skillnad mellan dessa två... Det enda biden har för sig är väl att han inte är trump, i princip, bara för sakens skull liksom.

Det är en fullkomligt enorm skillnad mellan Trump och Kina-Biden.
2020-11-04, 13:05
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spakur
GA hoppade faktiskt upp en procent för nån timme sen. NC har stått still.
Antar att dom bara har poströster kvar då?
Hände det? vad jag vet så har siffrorna stått stilla i både GA och NC sedan 06-7 sv tid.
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itazon
Det blev Biden / Harris med 100k rösters marginal i slutet. Dvs, inte omöjligt att många R-reggade röstade D.

Efter valfusk, ja.
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Michigan är körd, den tar biden.
Men Nevada blir spännnade, där är inget helt avgjort.

Är främst Las Vegas kvar att räkna och i andra hand Reno, och i båda dessa counties är Biden den mer populära. Du har rätt i att det inte är avgjort, men det lutar åt Biden.
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arcsin
Men då är ju presidenten deras och inte vår.

Ja, just det. Förlåt, jag är bara för exalterad(över att Biden kommer att vinna och leder) att jag inte tänker riktigt på vad jag skriver.

Heja BIDEN OCH HARRIS!
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alcatraz93
Allvarligt, att folk sitter och påstår att det är klart är bara löjligt, eller att nån ”leder”. Och att poströsterna kommer ligga till bidens fördel är klart men hur mkt?
Som Wisconsin, där skiljer det 0,2% enheter, de kan gå hur som helst 95% räknat. Vinner Trump wisco och Michigan t.ex blir det en helt annan match. Jag säger att det är helt öppet. Mest troligt vinner Trump, allt annat vore jävligt mystiskt.

Siffrorna taget från fox.

Men Biden vinner Michigan. Och Wisco ser ut att gå till Biden också.

Nevada blir lite mer spännande
2020-11-04, 13:06
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Dom tycker att det är nedsättande. Dålig fantasi😂
Trumpeten och Trumpen är ju gulliga smeknamn på The Donald
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corona-Chan
Rösterna finns där redan och möjligheten att rösta är över, det konstiga är att rösterna inte räknas just nu.
Det kommer att strömma in ett fåtal undantagsröster som kan ske efter stängning från militären osv som kan räknas efteråt men dom är så få att det är helt försumbart för slutresultatet.

Dom sista rösterna kan ta månader innan dom räknas. Men dom rösterna är få i antal.
Det är typ fall som James på en Atomubåt i silent running som inte kan rösta fören han är tillbaka från sitt uppdrag.

Nej. De sista rösterna kommer räknas den 5 november.
Medlem
Jag tror att Trump tar tillbaka Wisconsin med väldigt liten marginal. Michigan kan bli värre, tittar man på countyn är det mycket kvar i starka demokratiska diton.
NC och Georgia känns också som nagelbitare men tror Trump lyckas med väldigt liten marginal även där.
Medlem
Zloths avatar
Ryktas om att många illegala kan ha röstat i Arizona.

Trump lär skicka en krigshär av jurister dit.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in