2020-11-04, 12:27
Medlem
Dentistlakares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skadan
Betsson håller på Biden. Trump är historia nu. Det är bara att inse att han är f.d. president of the United States.

Hehe om han verkligen åker ut därifrån ska det bli spännande och se hur hans liv är efteråt. Många brottsutredningar och åtal väntandes?
Medlem
PippiDrengs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
Amerikanska folket är förlorare oavsett vem som vinner. Finns det verkligen inte bättre kandidater att skaka fram, förslagsvis någon yngre än 60, vältalig och intelligent...

Citat:
I will not make age an issue of this campaign. I am not going to exploit, for political purposes, my opponent's youth and inexperience.
-Ronald Reagan
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av magpest
Globalisten tillika satanisten Biden har nog vunnit. Hemskt. Världens undergång är oss mycket nära.
Nu kan de rulla ut The Great Reset som de länge väntat på, sjuka mördarsatanister är störda hela högen. Fy fan vilka psykopater det finns inom demokraterna.
Bannlyst
Jag tror att demokraterna har valfuskat. Deras tidigare moral tyder på det. Men som sagt, Trump vann kriget. Han har förändrat republikanerna för en oöverskådlig framtid, tillsatt konservativa domare i högsta domstolen, gjort debattklimatet mer naturligt och icke pk. Byggt sin mur mot kriminella parasiter. Därför säger jag att han vann oavsett hur valet slutar.
2020-11-04, 12:28
Medlem
Goldfinger1964s avatar
Nu börjar Trump komma ikapp i Nevada.
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dickens
Härliga nyheter! Biden sopar mattan med Trumpen i Georgia. Trumpeten kan nog börja packa ihop.

Är du full? Trump leder där
Medlem
UngCynikers avatar
Sent inräknade mail in ballots. valfusk av bl.a. brevbärare som kastat ballots i röda distrikt blev påkomna flera dagar sedan, Ihlan Omar elr vad hon heter köpte röster av somalier(?), och tydligen finns vittne från observatör som säger att maskinerna som räknar röster i Arizona har använts för fusk. Arizona var väl lagt mer åt Trump?? Nä, det här är inte bra asså. Kanske släppte kina ut Covid för att Biden skulle kunna utnyttja mail-in för fusk? Han har ju redan massa fula dealings med främre makter.
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Mer så än en random clown som du på Flashback iallafall.. eller vad ska du göra åt saken? Tror du Trump är rädd för dig? Tror du han ens skulle bry sig om dig?

HAHA jävla loser fortsätt gråt på Flashback rörande Amerikanska valet

4 år till MAGA 4 år till MAGA 4 år till MAGA 4 år till MAGA 4 år till MAGA 4 år till MAGA 4 år till MAGA 4 år till MAGA 4 år till MAGA 4 år till MAGA
Det är inte jag som gråter om valfusk. Trump är körd, oavsett hur många gånger du repeterar hans slagord som en robot.
Medlem
4,3% ledning för Trump i MI nu. Viktigt att få lite luft. 81% av rösterna räknade. MI kan komma att vara staten som avgör detta.

Sen är det enbart 8000 rösters skillnad i NV och WI. Detta är oerhört spännande. Vafan är de så sega för?
2020-11-04, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Det är bara att följa rösträkningen eller läsa rubrikerna i valfri media. Prova www.nytimes.com!

Om det nu är så enkelt, ge mig källor på att en förkrossande majoritet av poströsterna kommer tillfalla Biden!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yokisuci
...

Utveckla?
Du måste se på enskilda counties. Inte sällan är de mer rurala delarna bättre organiserade och hanterar beräkningen bättre. Vilket naturligt sammanfaller med att de röstar på Trump.

Kvar är städerna:

https://www.foxnews.com/elections/2020/general-results
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TuffRobban
Just där ser man att du inte känner USA och amerikaner eller inte vill acceptera att detta folk är inte som du som europé (?), svensk(?).
Då du lâser ordet politik och uppenbarligen definierar politik enligt ditt perspektiv så är dom inte som du. Dom är amerikaner och politik andvänds främst som "tyvärr var jag bäst fast fick inte jobbet på grund av politik.

Kan du förstå att skriva Och ja, tyvärr är många amerikanska väljare idioter med en djupt primitiv uppfattning om politik är inte ens okunnigt eller idiotiskt? Det är ljusår från amerikanen.
Jag har rätt i sak även om en del högeramerikaner skulle bli heligt förbannade - och den kritik jag uttrycker är vanlig även bland utbildade amerikaner, eller bland helt vanliga gräsrötter å Dem-sidan. Men Trump är ju white-trasharnas (och hemmafascisternas) president, en kille för dem som vill att presidenten ska vara som en mix mellan Rush Limbaugh och Andrew Jackson.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in