2020-11-04, 12:22
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yokisuci
55.1% åt Trump i PA med 75% räknat. Finns det verkligen en chans att Biden går om där?

Ingen som vet.

Det kan bli som i Wisconsin att Biden ökar 5-10% på några minuter.
Medlem
Emolls avatar
Om Biden vinner WI, MI och NV så vinner fortfarande Trump sålänge han tar PA, NC, GA och Alaska.

Då slutar det 270-270 och sittande president sitter.

Men om Biden lyckas ta Michigan också så måste Trump vinna Pensylvania, obviously.

Inte över på långa vägar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Vad jag saknar när Obama var president? Särskilt mellan 2010-2013. Goda tider.

Jag klarar inte av Lucifer(Trumpeten) i fyra år till. NEJ! Han ska inte vinna!

HEJA KAMALA & JOE! GO GO GO!

Det påverkar inte dig något nämnvärt som svensk vem som vinner ändå. Pinsamt att se någon sitta och heja på en viss kandidat.
Medlem
Dentistlakares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
va? Han har ju hur bra chans som helst att ta Michigan, han är favorit där nu

Va? Jävlar vad sjukt om han vinner där. Så såg det inte ut nyss.
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
1 vecka innan valet hade Real Clear Politics Florida som;

Biden: 47.8
Trump 45.8

Valdagen vinner Trump med 51.2%.

MSM gjorde inte en "opsie vi räknade fel", de ljög och förberedde all för det stundande valfusket.

....

Säg vad felmarginalen var.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hyssases
hur kommer det sig att vissa delstater är i princip färdigräknade medan vissa kan ta flera dagar...jag förstår inte

Gissa 5 gånger
Medlem
Dickenss avatar
Ledsen alla trumpsupportande flashbackanvändare men Biden har mer eller mindre redan vunnit. Det ska till ett mirakel för att Trump ens ska ha en chans i detta läge - vilket givetvis inte kommer att hända.

Medlem
Ska försöka applicera Trumps strategi i mitt yrkesliv. Vid nästa upphandling som jag är delaktig i ska jag döma ut konkurrenterna som ogiltiga och utropa mig själv som vinnare. Felfri strategi som gör mig till vinnare oavsett utfall. Skämt åsido, har inte hela denna kampanjen och framförallt slutspurten bevisat en gång för alla att Trump är en förhatisk figur med beteende som en grinig treåring?

Skiter ärligt talat i den oerhört slitna och nedgånga Biden. Vill bara slippa hjälteförklaringen av Trump från hans hjärndöda och fanatiska följare. Aldrig förr har det handlat så lite om politik, aldrig förr har polariseringen varit större.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egon.Ramasotti
Spelar ingen roll om Trump vinner PA om han förlorar i WI och MI. Då förlorar han ändå valet.

Just nu leder ju Trump med över tre procentenheter i WI dock. Någon nämnde dock att det kan ändra sig i t.ex. GA.

Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Som sagt så är det främst röster från Philadelphia som inte räknats. För att kunna göra en bedömning måste du ned på detaljnivå.

Utveckla?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legerdemain
Nej.

Han kan förlora båda och ändå vinna med rösterna från Pennsylvania.
Om han också vinner Nevada ja, men det gör han inte.
Medlem
undercover-racists avatar
Dom senaste 4 åren som Trump haft makten har det mestadels skapats förvirring. Resten av världen har liksom hållt andan för bättre tider och nu äntligen väntas Biden vinna, vilket kommer att vara en lättnad för många.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yokisuci
55.1% åt Trump i PA med 75% räknat. Finns det verkligen en chans att Biden går om där? Det ger 20 röster och är ju absolut tillräckligt för att Trump ska vinna valet.

Rätt många röster som ligger oräknade i Philadelphia och Pittsburgh och trenden där skriker ju Biden.
Lite samma läge i Georgia. Rätt osäkert dock.
Vinner Trump båda dessa delstater är det nog godnatt för Biden, men tvärtom om det slutar med att nån av dom blir blå.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in