2020-11-04, 12:03
Medlem
Blot-Svens avatar
Och nu är det jämnt i Nevada! Biden leder med blott 0,6 procent. 67 procent räknat.

Skulle dock förvåna mig mycket om Trump kniper Nevada. Sex elektorsröster där.
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
Världens finansmarknader har dock prisat in en seger för Donald J Trump.

https://www.avanza.se/placera/redakt...rumpseger.html
Vi får se hur det går. Jag tror Trump kommer förlora tydligt när räkningen av poströsterna återupptar. Förmodligen taktiskt att stänga ner räkningen till att börja med, för att fundera ut något sätt att kringgå Trumps tendenser.
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesusmarychain
Jag är också för Biden o Harris, men jag är inte särskilt glad eller nöjd över det.
Sista citeringen nu, hoppas på roligare, mer konstruktiva inlägg från dig i framtiden.
Allt gott!

Det har kanske undgått dig att jag är vänster? Det är självklart att jag skulle vara för Kamala Harris & Joe Biden. Hallå?!

USA's politik har ett inflytande på den svenska politiken, så jag är självklart engagerad.
Medlem
Verkar blir helt jämnt Wisconsin. Vi snackar ett fåtal röster sammanlagt.
2020-11-04, 12:04
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Blir Trump den första presidenten i modern tid som inte lyckas försvara sin presidentitel? Måste vara så pinsamt mot en så svag kandidat som Biden.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Men att han säger så är ju helt idiotiskt då vallokalerna har stängt sedan länge? Röstningen är avslutad. Det är bara räkningen av rösterna som fortfarande pågår, och det fattar väl vemsomhelst att han vill stoppa. Han har sagt flera gånger bara den senaste veckan att man inte borde räkna efter den 3:e november.

Poströster som kommer in sent
Medlem
Dentistlakares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legerdemain
Han är åtminstone inte pedofil.

Trump är pedofil. Fick en lawsuit på sig på våldtäkt av en 13 åring. Desutom var han best buddies med Jeffrey Epstein. Så var inte så snabb att kasta sten i glashus.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legerdemain
Han är åtminstone inte pedofil.

Han va ju dock kompis med Jeffrey Epstein och när hans fru åkte dit önskade Trump henne "allt gott"
Detta var folk som hade underåriga sexslavar dom hyrde ut.
Medlem
Daniel501s avatar
ANTIFA och BLM har marcherat mot Vita Huset;

https://twitter.com/ElijahSchaffer/status/1323844318533193729?s=20

De vägrar godta Trumps valseger! Jävla losers HAHAHA

4 år till MAGA 4 år till MAGA 4 år till MAGA 4 år till MAGA 4 år till MAGA 4 år till MAGA 4 år till MAGA
Medlem
Krakems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spakur
du sa oändlig massinvandring.

som vanligt ändrar ni trumpsupporters era argument och syn på sanningen varteftersom det passar.

vet du ens va gaslighnting betyder?

Nej, jag vet inte vad gaslighnting betyder.

Oändlig är precis vad det är. Ni gick till val på invandring på 70-talet, ni går till val på massinvandring nu. Kan man inte stå rakt upp och säga att ”så här och så här många vill vi ha. Detta är målet.” Utan år ut och år in öser på med fler orcher och sedan, när det visat bli ett haveri utan dess like, kallar folk för rasister om man har synpunkter på utformningen av politiken, då ÄR den oändlig. Då har man inga goda avsikter.

Så berätta igen. Hur gynnar detta vita?
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Nej, vinner Biden Wisconsin och Michigan blir det 269-269 och då sitter nuvarande president kvar.

Fel, det blir i så fall 270 elektorer för Biden, om de andra delstaternas aktuella ställning bibehålls.
Medlem
Verkar luta åt Biden för tillfället. Hur mycket till svar tror ni vi får i eftermiddag?

Såg att börsen började falla när oddsen för Biden-seger sjönk. Illavarslande.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in