2020-11-04, 11:36
Medlem
doggydees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legerdemain
Kan vi alltså lägga ned nu?

Biden får sin seger. Han tar hem det.

Han blir president och ersätts så småningom av den gräsliga Harris som driver USA och hela världen i en om möjligt än mer vänsterliberal riktning.

Usch.

Jag vill kräkas.

Trump vinner. Sitt lugnt i båten.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juggenaut
Helvete vilket liv det lär bli om det blir oavgjort, för då sitter väl Trump kvar som jag förstått? Har vi inte sett tillräckligt med kravaller så lär de fan bli efter det.

Talmannen avgör väl med sin röst
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskulap
Det fuskas ju helt säkert som fan från vänsterns sida. Det gjordes det i Sverige också helt säkert till SD:s nackdel. Det är typiskt sånt som hatiska vänstermänniskor håller på med. Låtsas stå för demokrati, men i själva verket gäller denna demokrati endast för de som håller med dom.

Självklart, efter att Trump gick ut och sade att han vunnit började det hända oförklarliga saker i Wisconsin. HD kommer ju naturligtvis att komma fram till detta lite senare.
2020-11-04, 11:37
Medlem
Dickenss avatar
Biden vann Wisconsin, och leder övertygande i Michigan. Nu närmar det sig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
`
Du har rätt i att Biden inte varit någon större kandidat. Hans budskap har ju varit "Trump dålig" och inget annat. Var samma sak 2004 när de ställde upp med träbocken John Kerry mot Bush och trodde på enkel seger och så vann Bush

Demokraterna behöver någon populist som Obama.
Det är trots allt intressant att Demokraterna inte lyckades vaska fram en bättre kandidat. Biden är dessutom är född tidigare än någon president på 28år.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaretheGOLFERbale
238.000 amerikaner har dött i kriget mot corona. Mr president Donald Trump har massmördat amerikaner på ett sätt som ingen president tidigare gjort.
Fake news!!
Den 5:e Mars i år skrev Biden på twitter
citat: "Det är ren rasism det Trump nu gör genom att stänga flygningar till och från Kina. Även annan inresa från ex.vis europa kan komma att stängas".
Biden har tagit bort detta inlägg, men du kan hitta det om du googlar.
Medlem
Det mest sannolika är väl att Trump vinner med 283 elektorsröster antar jag
Medlem
Korders avatar
Trump närmar sig raskt i Nevada. Vinner han där så räcker det inte för Biden att vinna både Wisconsin och Michigan - då måste han vinna ytterligare en delstat. Känns föga troligt att han ska kunna ta PA, NC eller GA.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskulap
Det fuskas ju helt säkert som fan från vänsterns sida. Det gjordes det i Sverige också helt säkert till SD:s nackdel. Det är typiskt sånt som hatiska vänstermänniskor håller på med. Låtsas stå för demokrati, men i själva verket gäller denna demokrati endast för de som håller med dom.
Man vet från diktakturer i Afrika t.ex. att när rösträkningen stannar av så är man upp till något fanstyg. Verkar onekligen som om detta sker även i USA nu och att rösträknandet verkar ha avstannat tycker jag är extremt illavarslande!
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Högmod går före fall. Trumpsupportrar vägrade lyssna på de lärda och nu kommer de med den ena desperata bortförklaringen efter den andra. Jag säger då det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
För egen vinning. Det är så diktatorer brukar fungera. Trump sa ju för flera månader sedan att han kanske tänkte sitta kvar även om han förlorade valet. Men visst, det är edgy att tycka om diktatorer, det gjorde jag också i högstadiet.

Hellre "edgy" än ett jävla får som faller för vänstermedias och Hollywoods ständiga propaganda. Jävla tönt.
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lasternassumma
Jag tror att Trump kommer att vinna
Jag tror att Biden kommer att vinna Nevada.
Jag tror att Trump kommer att vinna Michigan och Pennsylvania.
Det krävs något anmärkningsvärt för att ändra detta.

Om detta slår in så kommer North Carolina och Georgia att avgöra.

NC och GA är räknade till 94%. Trump leder knappt i båda. Just nu:
NC, Trump/Biden: 50,1% / 48,5%
GA, Trump/Biden: 50,5% / 48,3%

Det krävs en mycket stor övervikt för Biden i båda dessa stater bland dom 6% röster som återstår för att Biden ska vinna valet. Osannolikt, enligt min bedömning.

Om min bedömning slår in så vinner Trump valet.

Första gången jag håller med dig.

I Wisconsin har vi dessutom Kenosha och Green Bay icke fullt räknad som ligger åt Trump, samt några Rusk och Washburn countys ej fullt rapporterade också Trumps. Marginalerna är lövtunna men här kan det bli vinst.
Senast redigerad av Nixter 2020-11-04 kl. 11:40.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in