2020-11-04, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Rent sakpolitiskt har jag inget emot Biden. Däremot tillhör han DEEPSTATE.. Washington-eliten.

Dessa korrupta globalister som har som uppgift att polarisera vårt samhälle. Det är därför Trump måste vinna. För att denna maktelit som styr iprincip allt, måste minska.

FYI så styr AIPAC den judiska lobbyn både demokraterna o republikanerna.
Finns ingen sann opposition inom senaten som företräder den vit arbetarklassen, trump är minst ond jämfört med biden.
Medlem
Helvete vilket liv det lär bli om det blir oavgjort, för då sitter väl Trump kvar som jag förstått? Har vi inte sett tillräckligt med kravaller så lär de fan bli efter det.
Medlem
Robocraps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steroidpundare
Slängde nyss in 10 lax till på trump nu när jag vaknade och såg dem fantastiska oddsen igen!

Allvarligt?

Det ser ju ut som Biden är på gång igen.

Hur fasen vågar du?
Medlem
Villons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legerdemain
Jag tycker också att Trump har en synnerligen udda personlighet, men jag tittar mycket hellre på vad hans politik har och kan väntas få för konsekvenser. Jag har inte någon kritik mot Trumps politik eller några konsekvenser därav och struntar därför högaktningsfullt i hur han beter sig.

Det här hatet mot Trump började ta absurda proportioner för länge sedan. Jag kan inte förstå vad det är som är så oerhört provocerande med den mannen. Min gissning är att media och hela etablissemanget har framställt det som önskvärt att avsky honom att många gör det bara på ren rutin. Folk följer med som lydiga får eftersom de gillar att ha en fiende och tror att de skriver historia när de gnäller på hans personlighet, vilket de knappast gör.

Jag känner flera som ogillar honom skarpt utan att ha någon konstruktiv kritik att komma med.
Grejen är ju att det där går åt båda hållen - många röstar ju på Trump just därför att hans paradoxala stick it to the man-aura och allmänna framtoning tilltalar dem, och det är ju inte som att Trump själv inte spelat på just detta.
Medlem
Vem vann?
2020-11-04, 11:35
Medlem
Skullknights avatar
Oj då, Biden verkar ta hem Wisconsin. Nu blir Trump vansinnig.
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Detta är ju en självklarhet, men demokraterna har självklart fått tag på en stämpel eller 100 så de kan trolla fram korrekt stämplade nya röster även i efterhand där det skulle behövas. Därför ska det inte tas in nya röster oavsett stämpel än de som redan kommit in. Har man varit så sen med att skicka sin poströst att den inte hann in i tid då får man skylla sig själv.

Det är detta Trump menar.
Du och jag förstår. Uppenbarligen gör inte media och liberaler det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av von Hindenburg
Det är mitt i natten.
Och? De har väl anställt nattpersonal?
Medlem
rymdteleskops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egon.Ramasotti
Jag förstår inte hur man kan hålla på och söla med ett sånt här arbete. Borde vara högsta prioritet att få det gjort så fort som möjligt.
Någon sa tidigare att de sover. Hoppas det var ett skämt.... Har ingen aning om hur det ser ut, vissa kanske har fler röster att räkna osv. De använder väl sig av olika system i olika delstater också, vissa digitalt, andra inte,,,

Högsta prioritet borde vara att få det gjort så exakt som möjligt.
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
Vem vann?

Ingen vinnare utsedd ännnu. Det är väldigt jämnt i några swingstates. Så vi får se.
Medlem
Blot-Svens avatar
Det händer ungefär ingenting för stunden, eller? Var kan ni se att räknade röster tickar in? Det är ju natt där borta, nästan överallt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Vem har sagt att dom slutar räkna?

Trump har sagt att de ska sluta rösta, alltså ta in nya röster. De som finns ska såklart räknas. Svensk vänstermedia har förvridit vad Trump sagt i översättningen för att svartmåla honom som vanligt.

Bättre å läsa USA media.
Svensk vänstervridenmedia Verkar chockade att Trump har övertaget.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in