2020-11-04, 11:10
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hexen666
Kan vara så illa att man fifflat under den tiden som räkningen stannade. För nu ser Wisconsin lägligt ut att flippa till Bidens fördel tack vare late ballots. Jag köper det inte.

Om samma sak sker i MI, PA så vet vi garanterat att man har fifflat.
Va!?? Har räkningen avstannat? När då? Varför?
Är det här samma skit som de gjorde i Sverige 2018?
Medlem
Nintendokids avatar
Vi helvete händer is Wisconsin!
Medlem
Klanledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ouzuo
Jag vill bara säga att Trumps seger kommer att måla av sig på Europa, vi kommer få ett mycket friare debattklimat, att vara nationalist kommer vara det nya normala. Vi har mycket gott att se fram emot, och vi kommer göra det mycket bättre här i Sverige. Framtiden ser ljus ut. Jag är glad!
Ja så är det. PK helvetet började med Obama.
Medlem
NeoVains avatar
Om nuvarande siffror håller i sig så kommer Trump sluta på 280-290(beroende på wisconsin) Electoral votes och kommer därmed vinna. Biden kommer få återgå till att tokrunka till barnporr i sin källare, och George Soros kommer slita sitt hår och försöka sig på en JFK på Trump. Men Trump är nog beredd på detta.
Medlem
Jesusmarychains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lantarbetaren
Fy f-n rent ut sagt. Att den senile vann Arizona avgjorde valet. Det blev den svarta symbolen för valutgången. Arizona har historiskt utom en gång röstat Republikanskt förutom denna då. Latinska väljare som dels ökat i delstaten och dels blivit uppretade av Trumps hjärnsläpp att offentligt kalla länder i Mellanamerika för shitholecountries. Ett enda felaktigt ordval kan avgöra allt. Men då får Trump skylla sig själv.

Har det inte mer att göra med vågen av Kaliforniabor som enligt sägnen tagit över mer i Arizona?

Trump har ju gjort ett rätt starkt val bland latinobefolkningen i övrigt har jag för mig.
Tar höjd för att jag är felinformerad och tänker på kubanerna i Florida, dock.
Medlem
kaerakels avatar
Fyfan vad gött om Biden vinner, vill höra Trumpanhängarnas gnäll om valfusk i fyra år.
Vinner Trump så får man en fin slant får Unibet.
Win-win.

Anklagelserna om valfusk är väl lika substanslösa som hans påstående om att Obama hade fel nationalitet. Vilken snacka han är, och att folk köper det är helt otroligt...
2020-11-04, 11:11
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedX
Ok, Michigan och Wisconsin går till Biden. Georgia och Pennsylvania till Trump.

Om NC + GA + PA går till Trump så vinner Trump 272 EC.
Då har han råd att förlora MI och WI.
Medlem
kristofferGs avatar
Kan NÅGON säga vad Trump behöver för att vinna av återstående delstater, respektive vad Biden behöver för att vinna av återstående delstater? TACK!
Medlem
Rammsbergs avatar
Vinner Biden Georgia, Wisconsin och Nevada når han 270 och vinner. Ser inte alls orimligt ut. Vilken rysare! Men inte bra för USA och världen med en sådan rysare som kan dras till HD av Trump (eller Biden).
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackstasi
I TV 4 signalerade man att börserna skulle gå ner p.g.av att Trump sannolikt skulle vinna..
Ok.. OMX just nu upp ca 1,6 %...

Desperation vet inga gränser hos vår opartiska massmedia som vi så glatt straffbeskattas med.
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Varför ska dom sluta räkna?

Jag fattar ingenting.
Alla röster ska räknas.

För att det enligt vissa är fusk att räkna alla röster som lämnats in, oklart varför.
Medlem
Marcens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PippiDreng
Varför envisas TV4 med att säga att Trump vill avsluta rösträkningen när han säger "we want all voting to stop"
https://youtu.be/a-YCRORFRXU

Onekligen fake news. Skandalöst att de sprider denna osanning.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in