2020-11-04, 11:00
Medlem
undercover-racists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbeteochbostad
Det lutar kraftigt åt Biden. Han kommer förlora Minnesota och Georgia vad det verkar. De sista procenten röster verkar ge fruktansvärda utslag i Bidens favör?

Yes. Biden vinner!
Medlem
Villons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Uppdatering:

Kvar att räkna är WI, MI, NC, GA och PA.

WI leder Biden med 0.4%(5% kvar att räkna). MI leder Trump med 1.7%(19% kvar att räkna). PA leder Trump med 5.7%(36% kvar att räkna). Trump leder med 0.1% i NC(6% kvar att räkna), Trump leder med 0.5% i GA(6% kvar att räkna).

Som jag säger, Biden kommer ta hem några av dessa.
Känns sannolikt att det kommer bli ett avgörande på marginalen, där utslaget i Michigan och/eller Pennsylvania (och eventuellt Wisconsin) kommer dröja och dras i långbänk med domstolar och påståenden om valfuskt. Good times! Eller inte.
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
Har SVT avhandlat Joe Bidens tafsande på små flickor?

Självfallet inte.
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Jaha!

För jag är jävligt säker att Biden folket sa samma sak tidigare;

"Biden tar ledningen för att alla förtidsröster räknas först!"
> Trump tar ledningen
> Man slutar räkna röster
"Biden tar ledningen igen för att man räknar förtidsröster sist!"

Räknas olika i olika stater, häng med lite. I de allra flesta staterna räknas förtidsrösterna först. I Michigan, Wisconsin och Pennsylvania är det emellertid tvärtom. Det är därför det fortfarande är oklart vem som vinner, annars hade Trump mer eller mindre redan varit utropad som segrare.

Just nu tyder trenden på att Biden vinner Wisconsin medan Trump vinner Pennsylvania. Vågmästaren blir då Michigan, där det är svårare att se vem som vinner. Skulle Biden vinna både Wisconsin och Michigan blir han även president. Annars är det Trump som sitter kvar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Självklart! HD kommer att få mycket att göra. Demokraterna verkar ha fuskat i Wisconsin. 85 % av Wisconsin är rött..

Och hur mycket folk bor på landet kontra städerna?
Medlem
I TV 4 signalerade man att börserna skulle gå ner p.g.av att Trump sannolikt skulle vinna..
Ok.. OMX just nu upp ca 1,6 %...
2020-11-04, 11:01
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanctus
Det gäller all svensk media. Trumphatare har åkt skytteltrafik mellan mediahus för att breda ut sig denna morgon.

Sorgligt. Brutalt sorgligt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Wisconsin kommer att gå till HD.
Trump leder med 700000 röster i Michigan 81 % räknade.
T

Biden leder i Wiscounsin och ledningen ökar.

Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Jag skulle inte säga så om mina meningsmotståndare. Redigera gärna det sista. För att Biden ska vinna måste han nästan snitta 60 procent av poströsterna. Varför tror folk att inga republikaner poströstar?

Ställ in er på ytterligare fyra års twittrande från vita huset istället och att Alec Baldwin får fortsätta på SNL

Jag har inga problem att visa respekt mot meningsmotståndare. Har svårare för folk som visar noll respekt tillbaka, ägnar sig åt personangrepp och debatterar intellektuellt ohederligt.
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Ah. Om Biden vinner Nevada (ej säkert).

238 (called for biden)) + 10 + 16 + 6 = 270

Därav att jag skrev "förutsatt att kandidaterna behåller sin respektive ledning i resten av de ännu inte utropade delstaterna".
Bannlyst
Alla jämna stater vänder nu till Bidens fördel när amerikanska folket gått o lagt sig.
Ingenstans knappar Trump in, bara Biden.
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Jag älskar att SVENSK media till och med fått två läger i Sverige för ett jävla val i USA.

Mindcontrol is real

Om de ändå kunde köra med denna mindcontrol för att få arbetsskygga välfärdsmigranter
att börja jobba så vore det fantastiskt.
Medlem
analkings avatar
Kollar Agenda Free TV och han snackar om att Biden tar in mer och mer

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in