2020-11-04, 09:59
Medlem
Bum1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
Hur var det i valet 2016 med poströsterna och förtidsröstare. Visst var det till Demokraternas fördel?

Det fanns ju inte lika stor anledning att poströsta då. Inget virus att vara skraj för.
Medlem
Hivmannnens avatar
Jag safebettade på Biden för en liten stund sedan,

Nu ligger mina bets på

Trump 1000 kr 2.68 odds

Biden 600 kr 2.90 odds.

Så hur det än slutar så får jag pengar, antingen typ 150 spänn eller tusen spänn
Medlem
Davys avatar
Som sagt, det är demokraterna som splittrar usa. Sen när Trump inte går med på det så skyller de på honom.

Samma som med SD i Sverige.
Medlem
Madagascars avatar
En del stater har tydligt gjort uppehåll i räkningen. Och ska återuppta den efter natten.

Vilka räknar fortfarande?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrafty
För att den ena högerpolitikern kan vinna över den andra?

Vänstermuppar grät när demokraterna valde Biden istället för Bernie.

Man blir lite matt på nötter som kallar Biden för vänster alltså. Light republikan är en bättre liknelse.
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Dem som räknar röster i Arizona förtjänar att pryglas...länge!
Bannlyst
Som frihetskämpe, ärlighet, hederlighet, respekt och mänskliga rättigheter så röstar jag på Trump!
Hoppas Trump terrorstämplar hela vänstern och drain the swamp
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.Ericsson
Deep-state har stoppat rösträkningen (eller egentligen är den redan klar) och nu rapporterar man inte utan letar efter dessa extra poströster som ska kunna vända till democrats fördel.

North Carolina är t.ex klart sedan minst 2h. Trump vann i NC:

https://er.ncsbe.gov/contest_details.html?election_dt=11/03/2020&county_id=0&contest_id=1373

Humor. Så kan vi säga i Sverige också framöver om det skulle bli jämnt. Bara strunta i de röster som vanligtvis räknas tre dagars efter valet (utlandsrösterna och sena förtidsröster).
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Trump har gått bättre än jag trodde verkligen. Det överraskade mig

Men jag "gråter" inte, tvärt om skrattar jag lite lätt om så många amerikaner är så korkade så de röstar fram denna världspajas 4 år till. Men jag tycker synd om utvecklade/moderna amerikaner vid kusterna.

Nu till saken: Om hela världen nu väntar på resultaten i WI, MI, PA. Borde det inte gå att göra en vettig prognos/beräkning? Exempelvis: Om en stat har 22% av rösterna kvar att räkna och detta bara är poströster, och man (som exempel) vet att 70% av poströsterna är Bidens, då är det ju grundskolematte att göra en ganska vettig prognos var det slutar. Eller?

Du kan lita på att spelbolagen gör ordentliga analyser och beräknar sannolikheten. Annars förlorar de mycket pengar.

Odds nu (Betsson)
1.47 Donald Trump
2.60 Joe Biden

(det var precis omvänt i går)

Kasching!! 😇👍😊

PS. Om du fortfarande tror på Creepy Joe Biden borde du satsa pengar nu, spelet är fortfarande öppet i dag. DS. 😆
Medlem
RedXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aw
Borde man inte haft Pete Buttigieg som kandidat istället?

Vi diskuterade det här under primärvalen, och då hette det att svarta män och latinomän är homofober. Men han visade i alla fall förståelse för landsbygdsproblematiken, och attraherade väljare i "Trump-land" med sin bakgrund som kristen krigsveteran.

Kan någon som är mer påläst än jag förklara om Demokraterna fått den förväntade draghjälpen av Joe Biden i de här demografiska grupperna? Jag har inte stenkoll, men man verkar ju inte fått någon utdelning alls i södra USA, om man tittar på kartan på CNN. Jag tyckte någon sa att svarta män och latinomän röstat på Trump mer än förväntat, stämmer der?

Borde och borde, de har ju själva röstat fram honom som kandidat... men visst, det finns nog flera andra kandidater som hade gjort det bättre än Biden. Själv hade jag föredragit Tulsi Gabbard.
Medlem
fittslems avatar
Antifa och andra vänster-muppar har redan börjat gå ut på gatorna i Portland och bränna den Amerikanska flaggan.

https://www.youtube.com/watch?v=Vdx635BiBOE
2020-11-04, 10:00
Medlem
Blackslayers avatar
Aaa vad gött det hade varit. Alla roliga memes man får se på karln genom 4 år

Citat:
Ursprungligen postat av Legerdemain
Någon som fortfarande hoppas på Jo Jorgensen som president, förresten?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in