2020-11-04, 09:48
Medlem
Goldfinger1964s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TonyBergman
Kan man följa detta med liveupdatering nånstans?
'
https://www.foxnews.com/elections/2020/general-results
Medlem
Krakems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Nästan alla röster räknade och Donald J Trump leder stort. Då slutar man räkna rösterna. Vågar man gissa på att det på något magiskt sätt kommer dyka upp röster från tomma intet på demokraterna om en dag eller två?
Demokraterna kommer orsaka ett inbördeskrig med sitt fuskande.

Precis det Trumps entourage varnat för inför valet. Man kommer ”hitta” röster i bakluckan på bilen, under motorhuven, i soprum, köpcentrum osv och alla kommer på något sätt tippa över till den korrupta pedofilens favör.

Globalisterna försöker inte ens dölja det nu.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Men hur svårt ska det vara? "rösträkning" och "voting" är inte samma sak, voting är röstande, vilket redan finns lagstadgat att efter en viss tid får inga nya röster tillkomma.

Är en valsedel stämplad med rätt datum innan en speciell tid så ska dessa givetvis räknas. Enligt lag så ska poströster stämplade med korrekt datum räknas oavsett om dom kommer in 10 timmar efter.
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Odds

1.50 Mr president

2.37 Biden

De Börjar ordna upp sig

Mr president inledde på 2.75
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Trump har gått bättre än jag trodde verkligen. Det överraskade mig

Men jag "gråter" inte, tvärt om skrattar jag lite lätt om så många amerikaner är så korkade så de röstar fram denna världspajas 4 år till. Men jag tycker synd om utvecklade/moderna amerikaner vid kusterna.

Nu till saken: Om hela världen nu väntar på resultaten i WI, MI, PA. Borde det inte gå att göra en vettig prognos/beräkning? Exempelvis: Om en stat har 22% av rösterna kvar att räkna och detta bara är poströster, och man (som exempel) vet att 70% av poströsterna är Bidens, då är det ju grundskolematte att göra en ganska vettig prognos var det slutar. Eller?
2020-11-04, 09:49
Medlem
Emolls avatar
Do the math.

Det som förisgår nu är en ren jävla skandal. Varför har man helt plötsligt slutat att räkna samtliga stater där Trump leder i flera timmar?

Globalisterna har panik nu. Och folk undrar varför trump uttrycker sig som han gör. INGEN av eliten vill att Trump ska vinna. Nu letar man röster(som inte finns), kryphål, för att Biden från ingenstans ska ta hem dessa stater.

Demokratin är vekrlogen satt ut spel.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TonyBergman
Kan man följa detta med liveupdatering nånstans?

Följer FOX egna karta. Ta den med en nypa salt då de verkar vara lite före andra i att bedöma vilken stat som är vunnen av B eller T. Men det är samma statistik de alla använder sig av. Man får bara tyda det lite bättre.

https://www.foxnews.com/elections/2020/general-results
Medlem
Bum1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tvond
Upplopp, segreation och ökade klyftor är det bildens kärnväljare som står för ivrigt påhejade av BLM och Antiafa
De har väl inte själva valt att hamna i segregerade områden.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PilotHockey
Korrekt, hon har verkligen noll koll.

Däremot gäller det du skriver ej alla stater. Är vad jag vet bara Pennsylvania av de kvarvarande där en röst kan räknas sålänge den inkommit upp till tre dagar efter election day....FÖRUTSATT att den är stämplat och postad på röstdagen (3November och inte 4November, samma som du skrev alltså)
Helt sjukt. Svt översätter medvetet ordet "voting" fel, och kallar det rösträkning istället för röstande.
Vilken jävla pissorganisation vår public service är.
2020-11-04, 09:50
Medlem
Legerdemains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hivmannnen
Sedan dök dom som fan, mycket misstänksamt!

Annie Lööf kom läskigt nära sanningen när hon någon tid före valet ”gissade” att Sverigedemokraterna skulle landa på 17 procent trots att alla historiskt tillförlitliga opinionsinstitut hävdade att de redan ägde 27 procent.

Nu börjar förresten det amerikanska valet bli en riktig nagelbitare. Jag har inte några naglar kvar.
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robocrap
Lite fundersam till detta också.

Det låter på vissa som att poströsterna är 100% Biden?

Det är ett övertag men jag undrar hur mycket. Det finns många äldre som är rädda för covid bland republikaner. De har poströstat.
Medlem
Biden har varit en klar förlorare i flera timmar. Oddsen har legat stadigt i ca 2.5 timme nu. Han är rökt. Fattar inte grejen med att dra ut på det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in