2020-11-04, 09:14
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gustavssons
Är Arizona verkligen klart till bidens fördel?
Japp, Arizona har deklarerats som Bidens. Även Nevada kommer gå samma väg. Allt hänger nu på rostbältet, där Biden har medvind.

Trump är KÖRD!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gustavssons
Är Arizona verkligen klart till bidens fördel?
yes ingen har tagit hem arizona på detta sätt tidigare biden visar stor styrka och livskraft
Medlem
Tvonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bum1
Fantastiska nyheter? Brutna klimatmål, upplopp, segregation och ökade klyftor?

För att inte tala om alla extrema uttalanden på twitter.

Upplopp, segreation och ökade klyftor är det bildens kärnväljare som står för ivrigt påhejade av BLM och Antiafa
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aYaLLa
Jo Trump har vunnit
Många poströster kvar att räkna såg i tex Philadelphia hade bara 48% av rösterna räknade sak samma låg Pittsburgh, Så nej inget är klart för att säga vad men det ser ljust ut för Trump!
Medlem
Noose..s avatar
SVT har en lång rad med experter som får uttala sig. Tack SVT för att ni är opartiska
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustinTrudeau
De förlorade senatsvalet där för 2 år sedan. Så knappast skräll. Arizona har varit republikanskt väldigt länge men demografin har ändrats. 50 år sedan var Arizona den mest republikanska delstaten i USA.

Tråkigt. Gränsar för nära till Kalifornien.
Medlem
neiges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hivmannnen
'
hur gör man så? och vilken sida siter du på?
Bet365, klickar på mina spel bara. 1,7 ungefär blir oddset snarare på det spelade 2,7. Hmm.
2020-11-04, 09:15
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av happilappi
Hur har SVT skött oberoende rapportering? Är det likstämning?
Fullständig likvaka. De har dessutom haft både Mona Sahlin och Åsa Romson i studion.

Mona började sin medverkan med att berätta att hon hade fruktansvärda och otäcka känslor i hela kroppen.

Du förstår säkert hur övriga sändningen sett ut. Mörka röster, allvarliga blickar, uppgivna ansiktsuttryck. Guld.
Medlem
Gulsmurf2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neige
Jag kan stänga spelet (pennsylvania och valet) om jag vill och få 1.9 i odds istället för 2.75 även om det inte är färdigt. Pennsylvania har sjunkit lite gran på 10 minuter.

Ah. var omedveten omedveten om detta, jag är ingen van bettare.. (inser att min fåga kan ha sett aggressiv ut) Jag skulle plocka hem vinsten för jag har en känsla av att detta kommer för att citera trump bli "nasty".
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Denna dåre påstår att det parti som avskaffade slaveriet har motarbetat svarta amerikaner mest.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kemiske-Allan
Fast du din lilla cuck-el-ikuk med uppblåst bibliotekarie-vänsterego kan inte räkna som oss andra matematiskt bildade naturvetare.

Svårt respektera meningsmotståndare?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Nån som såg Filips och Fredriks valvaka? Haha dom vänsterpojkarna måste ha deppat sönder.
Fredrik helt ok. Filip lade ut sin USA-kåk till försäljning och han borde supa skallen av sig ett par veckor innan han blir människa igen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in