2020-11-04, 09:32
Medlem
Noose..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lone star
Trump ska vara kvar så muren byggs färdig!
Ja! Låt honom slutföra det som Clinton och Obama startade.
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Det som jag inte tycker är så roligt att se och ett bra tecken för Trump, det är att marginalerna i Minnesota krymper alltmer. Kan betyda att Wisconsin blir rå-tight (en av tre delstater jag tippat som vinnare).
Medlem
I-van-Toers avatar
En gång i tiden bodde Dave Mustaine utanför Phoenix, Arizona, på en liknande ranch som han idag bor bor utanför Nashville, Tennessee. Idag förstår man varför han flyttade för ca 20 år sen. Han såg redan då via skiftet vad som höll på att hända med Phoenix. Då ska man ha i åtanke att Dave flyttade från Los Angeles, CA till Phoenix för att få lugn och ro och bli drogfri...men idag är Phoenix fullt med crack som i Breaking Bad...och Biden vann Arizona...

Joe Biden vann Arizona, det var det som var överraskningen. Men det räcker inte, som tur är. Phoenix, Arizona och Alberquerque, New Mexico kommer att gå ner sig totalt i framtiden.
Senast redigerad av I-van-Toer 2020-11-04 kl. 09:42.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Ni som kollar amerikansk media.. vad säger dom?
Svenne media är jag inte intresserad av.
Biden var favorit i PA. Vad händer där?

Trump leder så överlägset i rostbältet att demokraterna fick panik och stoppade rösträkningen för första gången i historien. Alla frågar sig varför alla tre PA, MI, WI stoppade rösträkningen helt plötsligt. Aldrig hänt.

Hint: Demokratstyrda stater.
Medlem
Imalosers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legerdemain
Som hängiven Trump-supporter är jag ledsen att säga det, men Biden kommer att vinna valet.

Inte med en jordskredsseger och inte med några få rösters övervikt, utan något däremellan (fast närmare några få rösters övervikt). Så är det. Det finns inte någon tvekan.

Han har 238 elektorsröster, i skarp konstrast mot Trumps tämligen futtiga 213 röster.

Han har klar övervikt när det gäller poströsterna. Klar övervikt. Extremt klar.

Det finns inte en chans att Trump kan ta hem det här nu.

Jag är också ledsen, men orkar inte leva i förnekelse som vissa andra här.

Klart det finns risk att Biden vinner men du tittar ju på skeva siffror som bara baserar sig på färdigräknade eller i princip färdigräknade stater. Kolla Trumps ledning i de stater som ej räknats klart istället.
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spakur
att majoriteten av kvarvarande röster i storstadsregionerna är republikaner är lika troligt som att utgå från att FI kommer få egen majoritet i Sölvesborg nästa val. Drömma kan man ju alltid.

Trump leder i samtliga delstater som är kvar, förrutom 1.

Fortsätt gråta din åsna

Trump är President i (minst) 4 år till
2020-11-04, 09:33
Medlem
Kan någon avbryta räkningen så är det nog Trump. Borde ju vara omöjligt men finns nog inget som heter omöjligt i hans värld.
Medlem
När man kollar staterna som inte är färdigräknade så verkar det vara fördel Biden (Hawaii har inget resultat just nu när jag kollar på Aftonbladet men generellt sett brukar det väl gå till Demokraterna). Om jag inte räknade helt fel.

Aftonbladet kanske ligger efter.
Moderator
Ancistruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Och vem ligger närmast till att vinna Michigan?

Trump leder i Michigan med ca 8%-enheter.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
För han vet att han går mot en pinsam förlust mot Sleepy Joe, den sämsta kandidaten i modern tid.

Jag tror Trump vinner överlägset vare sig räkningen avblåses nu eller om alla röster räknas färdigt. Men det beror inte på att Trump är bra utan på att Biden är dålig och demokraterna är splittrade.
Medlem
JedanProblems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rymdteleskop
Oavsett vad den ena och den andra säger så verkar det ju inte vara de facto avgjort. Det kanske passerat en dramaturgisk kulmen (som jag missat för jag la mig vid två typ) men vi vet inte svaret.

Ni som stannat uppe och haft koll, är det mycket kvar? Några delstater bara va?
Dom kommer hålla på att krångla och räkna om i några delstater - antagligen kommer Biden inte erkänna sig besegrad förrän på fredag.

För Biden att vinna så måste han vinna Pennsylvania

ELLER

vinna minst två av följande: Georgia, Michigan, North Carolina eller Wisconsin.

Trump leder för närvarande i samtliga dessa delstater.
Medlem
Emolls avatar
Trump tar GA, NC, WI och MI utan tvekan. Snart färdigräknat i dessa.

Förstår att ni blöder in i det sista som vill Biden ska vinna. Men det är över. Detta ger Trump 270.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in