2020-11-04, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sqrbanken
Trump ligger inte mil ifrån Biden längre i AZ noterar jag med 20% röster kvar att räkna men förstått det som att han är utropad segrare här. Vem är jag att ifrågasätta så sett men tycker morgonen varit lite kaotisk sett till hur experter tolkar det hela.

AZ blev precis Bidens.
Medlem
Tvonds avatar
4 more years fantastiska nyheter

Bra med en president som kan hålla vänstern i styr, Nu hoppas man att han tar i med hårdhanskarna rejält mot terrororganisationerna BLM och Antiafa slöddret som bara är ute efter kaos.
Medlem
Bum1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
AZ är nu officiellt deklarerat som Bidens.

Woop woop

Trodde Arizona var Trumpland? Det är ju mest öken. Kanske finns storstäder där iofs som skriker JB.
Medlem
neiges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulsmurf2
Men det är ju inte klart? Vem betalar ut innan alla har sagt sitt? Även Trump har ju sagt att man ska gå vidare för att stoppa allt. Dvs även han erkänner att det inte är helt klart.
Jag kan stänga spelet (pennsylvania och valet) om jag vill och få 1.9 i odds istället för 2.75 även om det inte är färdigt. Pennsylvania har sjunkit lite gran på 10 minuter.
Senast redigerad av neige 2020-11-04 kl. 09:11.
Medlem
Någonting som har blivit jävligt tydligt i SVT:s valvaka i natt är att Sveriges höger ÄR sossar.

Varenda jävla borgarpolitiker i studion öser lovord över Biden och demokraternas vänsterblivna politik. Nästa gång du tar dig för huvudet över vänsterblivna i USA, tänk då på att många demokratiska politiker fan är långt mer höger än Lööf, Sabuni och Kristersson.
Avstängd
DrunkenZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Närmare fem år skulle jag säga. Medierna började ju sitt krig mot Trump långt innan valet 2016.
Men vad gott det skall bli att trolla alla Trumphatare framöver. Satt på ett kalas för ett tag sedan, där var Trump värre än hitler enligt en vänsterfjolla.
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av demokratochsvensk
Trump såg skakad och besviken ut när han höll sitt tal. Det självsäkra leendet var borta. Det absolut sämsta är på väg att bli verklighet, att det inte blir konsensus om vem som vann.
Exakt. Trump är KÖRD och han vet det. Hade han vunnit hade han varit betydligt mer förmäten och hånfull, och inte bråkat om att demröster bör ogiltigförklaras. Han var låg och tillbakadragen.
Medlem
Hivmannnens avatar
Intrerssant att Sveriges utrikesminister säger åt svenskarna att inget är klart och att man inte ska spekulera
Avslutad
Någon bra radiostation man kan lyssna på via mobilen?
2020-11-04, 09:09
Medlem
aYaLLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Exakt man ska nog ta det piano i detta läge för det finns INGEN vinnare och mycket kan hända ännu!
Jo Trump har vunnit
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
AZ är nu officiellt deklarerat som Bidens.

Mycket tyder dock på att Trump får flest röster.
Medlem
Bum1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TonyBergman
Pågår rösträkning nu fortfarande eller kommer man få vänta tills imorgon?

Såg Biden tog Arizona nu.

Rösträkningen kommer pågå ett bra tag till.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in