Trump ligger inte mil ifrån Biden längre i AZ noterar jag med 20% röster kvar att räkna men förstått det som att han är utropad segrare här. Vem är jag att ifrågasätta så sett men tycker morgonen varit lite kaotisk sett till hur experter tolkar det hela.
Bra med en president som kan hålla vänstern i styr, Nu hoppas man att han tar i med hårdhanskarna rejält mot terrororganisationerna BLM och Antiafa slöddret som bara är ute efter kaos.
Men det är ju inte klart? Vem betalar ut innan alla har sagt sitt? Även Trump har ju sagt att man ska gå vidare för att stoppa allt. Dvs även han erkänner att det inte är helt klart.
Jag kan stänga spelet (pennsylvania och valet) om jag vill och få 1.9 i odds istället för 2.75 även om det inte är färdigt. Pennsylvania har sjunkit lite gran på 10 minuter.
Senast redigerad av neige 2020-11-04 kl. 09:11.
Någonting som har blivit jävligt tydligt i SVT:s valvaka i natt är att Sveriges höger ÄR sossar.
Varenda jävla borgarpolitiker i studion öser lovord över Biden och demokraternas vänsterblivna politik. Nästa gång du tar dig för huvudet över vänsterblivna i USA, tänk då på att många demokratiska politiker fan är långt mer höger än Lööf, Sabuni och Kristersson.
Närmare fem år skulle jag säga. Medierna började ju sitt krig mot Trump långt innan valet 2016.
Men vad gott det skall bli att trolla alla Trumphatare framöver. Satt på ett kalas för ett tag sedan, där var Trump värre än hitler enligt en vänsterfjolla.
Trump såg skakad och besviken ut när han höll sitt tal. Det självsäkra leendet var borta. Det absolut sämsta är på väg att bli verklighet, att det inte blir konsensus om vem som vann.
Exakt. Trump är KÖRD och han vet det. Hade han vunnit hade han varit betydligt mer förmäten och hånfull, och inte bråkat om att demröster bör ogiltigförklaras. Han var låg och tillbakadragen.