2020-11-04, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Vilka meriter har alla de konstiga negrer, blattar och judar de har i olika "svenska" studios under denna valvaka? Vilka meriter har någon av alla vänsterextrema journalisthoror?

Jag har klagat på dessa också. Lugna ner dig. Jävla känslomänniskor i den här tråden.

Eftersom jag tycker att vänstertomtar inte ska få uttala sig i denna situation om de saknar relevanta meriter, så anser jag att även vettiga människor inte ska få uttala sig om de saknar relevanta meriter. Jag går på fakta, inte mina egna känslor. Det finns vettiga högermänniskor som faktiskt är politiskt relevanta som hade kunnat få uttala sig istället.
2020-11-04, 07:52
Medlem
postkrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
93% är räknade... O Trump leder med 120k röster.

Tror. Inte Biden ska kunna gå om va.

Verkar som en del här tror att poströsterna är exluderade från summan av hur många av rösterna som har räknats. Dom verkar också fått för sig att alla poströster är biden röster och att det inte finns trump röster däribland som kommer adderas till Trump nuvarande ledning.
Senast redigerad av postkran 2020-11-04 kl. 07:58.
Medlem
AlbusPercivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Djävlars, i helvete - denna tråd måste gå till historien som Flashbacks sämsta och mest förvirrande, någonsin. Snälla, moderatorer, aldrig godkänna en slik tråd igen, är ni snälla. Det var ett lovvärt försök, men detta blev bara fel! Så mycket skit och troll som samlats på ett och samma ställe är svårt att replikera! Detta kunde blivit bra, som sagt, men ändade i ett magplask. Många som borde skämmas... Jag kommer aldrig gå in i någon liknade tråd igen, så tack för kaffet och lärpengen!

Du som verkar så kunnig kan inte du skriva det du tycker och tänker då? Istället för att slösa din tid på att klaga kan du väll bidra med något istället.
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
SD är så jävla veka. Varken Åkesson eller den där andra tjommen från SD klarade av att säga rakt ut att de höll på Trump, utan båda ansåg sig vara mer "Republikaner" än "Trumpsters". Så jävla svagt. Den politiska korrektheten börjar förgifta SD också.

Varför kan man inte gilla republikanerna utan att gilla Trump?
2020-11-04, 07:53
Medlem
stone_sleepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlbusPercival
Vad sjukt!!! Trump leder stort i pennsylvania och nu har de sagt att de inte ska räkna några fler röster och återkomma med slutresultatet på onsdag och på detta så censurerar man Trumps twitter inlägg där han påstår att dom försöker fuska!

I samma veva säger Biden att de är nära på att vinna i Pennsylvania men det får stå kvar på twitter?

Fy fan tycker att Trump verkligen bör jaga dessa Twitter Facebook instagram sidorna rejält om han vinner.

Det är uppenbart att man håller på och fuskar. Man har nu helt avbrutit rösträkningen, utan nån anledning? Nej, det här bör man inte acceptera.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlbusPercival
Vad sjukt!!! Trump leder stort i pennsylvania och nu har de sagt att de inte ska räkna några fler röster och återkomma med slutresultatet på onsdag och på detta så censurerar man Trumps twitter inlägg där han påstår att dom försöker fuska!

I samma veva säger Biden att de är nära på att vinna i Pennsylvania men det får stå kvar på twitter?

Fy fan tycker att Trump verkligen bör jaga dessa Twitter Facebook instagram sidorna rejält om han vinner.
Trump behöver inte Pennsylvania ändå, låt de fuskande demokraterna dra ut på det, det ändrar inte faktum att Trump vinner.
Medlem
welcometorealitys avatar
Trump ska hålla tal idag klockan 08.00 eller snart
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vemsfel
Snart är det över. MI, WI, GA, NC till Trump vilken sekund som helst.

Nja, de har slutat räkna sina röster och har gått hem, grejen är den att det är förtidsrösterna som ligger och väntar och de räknas inte fören i morgon
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mullvaden1989
Tack gode gud, Jesus för Trump.

Klar vinnare är Trump!! Ingen snack om saken.

Nej det är långt ifrån klart nu. Poströsterna är till Bidens fördel med all förmodan och det finns fortfarande en chans att han vinner. Det är väldigt jämnt. Kommer bli strid om valresultatet hursom.

Citat:
Ursprungligen postat av Kid-Stardust
Varför kan man inte gilla republikanerna utan att gilla Trump?

Polariseringen är svaret.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
Poströsterna ändra allt. Kommande två dagar blir spännande.

Det är redan ungefär lika många som röstat 2020 som 2016. Det är ytterst långsökt att demokraterna får 70% av poströsterna, vilket de behöver i PA. Men vi får se.
2020-11-04, 07:54
Medlem
I-van-Toers avatar
Sjukt att man inte ger Trump North Carolina med 95% räknade röster och 1,4% övervikt. Det är bara för att jävlas. För då leder han virtuellt och det får Biden att se svag ut...
2020-11-04, 07:55
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Vilka delstater är kvar? Där menar jag alla där man inte 100% kan utropa vinnare än.

Senast jag kollade verkade mycket av stålrostbältet vara kvar, fördel Trump va? Mycket industrier och arbetare.
Arizona, Nevada, Wisconsin, Michigan, Pennsylvania, North Carolina.

De flesta amerikanska medier har kårat Trump som vinnare av Georgia.

Poströster borde fan förbjudas.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in