2020-11-04, 07:43
Medlem
Kedoxs avatar
Vilka delstater är kvar? Där menar jag alla där man inte 100% kan utropa vinnare än.

Senast jag kollade verkade mycket av stålrostbältet vara kvar, fördel Trump va? Mycket industrier och arbetare.
Medlem
Keldons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Georgia är mer eller mindre klar för Trump nu. 100%.

Gött är det.
Verkligen inte. Det håller på att vända. Oklart är det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Det spelar ingen roll att hon är vettig. Statlig television ska inte låta dokusåpakändisar kommentera politik i direktsändning när de saknar meriter för det.

Vilka meriter har alla de konstiga negrer, blattar och judar de har i olika "svenska" studios under denna valvaka? Vilka meriter har någon av alla vänsterextrema journalisthoror? Inga genuina meriter alls givetvis. Den polska lyxhoran/lyxhustrun Anna Anka är en helt irrelevant figur, men trots allt mer relevant och sanningsenlig i detta sammanhang än någon av de andra jag har sett i någon svensk MSM. Detta säger mest om hur sjuk, korrupt, bisarr och värdelös svensk och annan västerländsk MSM är.

Just nu är det t.ex. i SVT nån svartskalle från nåt ökenland (nya ledaren för V tydligen...) som gaggar om "högerextrema terrorgrupper", trots att det är AFA-slödder och svartingar som har slagit sönder och bränt ner stora delar av flera städer under flera månaders tid och dessutom mördat flera människor.
Senast redigerad av Tumidanda 2020-11-04 kl. 07:47.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebolle1g
Källa?

Nu även favorit att vinna Michigan 🇺🇸✌️
2020-11-04, 07:44
Medlem
fixxxers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Nebraska till Biden alltså! Jodåsatteh...

Fel, Nebraska har 2 distrikt där Trump vunnit ena redan.

https://www.270towin.com/2020-election-results-live/
Medlem
arcsins avatar
Jämnare än jag trodde. Helt klart har opinionsinstituten svårt att uppskatta hur stort stöd Trump egentligen har. Enligt media är han Satan själv, men amerikanerna tycks inte ha något problem med honom.

Själv tror jag fortfarande på en (knapp) seger för Biden.
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bum1
Vad har Åkesson i TV4 sagt om Trump, gillar han honom eller inte? Jag missade det.
Han stödjer republikanernas politik men sa i svt att han inte var någon större fan av Trump som person.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Trump slåss inte bara mot en valmotståndare, utan även i princip all media, bankväsendet osv. Det är folket mot etablissemanget, precis som 2016.

Att resultatet är något annat än en överlägsen seger för Biden visar på hur korrupt media och "journalisterna" är.
Amerikaner är ett frihetsälskande folk många av dem. De ogillar myndigheter, staten och att blir tillsagda vad de ska göra och tycka, mer "anti-establishment" i sig själva.

Men media tkr att de ska bete sig som vita, dvs. självhatande. Slår ju aldrig fel. Röstar vita ryssar, polacker, ukrainare fel/konservativt blir det krigsrubriker, fast de är en bris jämfört med afrika och asiens ledare..

Blir saker för uppenbart negativa eller hycklande funkar inte propagandan hur mkt de än spyr ut. Ingen bryr sig eller tkr synd om multimiljonärer som lena dunham och chris rock gnäller över sexism, rasism och stackars migrantbarn vid mexikogränsen, de flesta tkr att dessa människor är de privilegierade och inte ngn hillbilly i kansas bara för att han är en vit man.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bum1
Vad har Åkesson i TV4 sagt om Trump, gillar han honom eller inte? Jag missade det.
Jimmie Åkesson har nog ingen stark åsikt varken mot eller för Trump så som jag uppfattade det när han pratade i p1.
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fixxxer
Fel, Nebraska har 2 distrikt där Trump vunnit ena redan.

https://www.270towin.com/2020-election-results-live/
Biden vinner det andra. Varenda röst kan vara avgörande.
2020-11-04, 07:45
Medlem
vemsfels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Vilka delstater är kvar? Där menar jag alla där man inte 100% kan utropa vinnare än.

Senast jag kollade verkade mycket av stålrostbältet vara kvar, fördel Trump va? Mycket industrier och arbetare.

https://www.foxnews.com/elections/2020/general-results

Trump train går vidare
2020-11-04, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox

MI, WI, PA återstår. Mycket viktiga stater som Trump kampanjat hårt i, och det verkar löna sig. Han leder i alla dessa stater. Över 10% i MI och PA.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in