2020-11-04, 07:01
Medlem
Jonathanhylstas avatar
Ni som tror att Biden kommer vinna🤡🤡🤡
2020-11-04, 07:02
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Libtard-rösterna i storstäderna lär knappast räcka med tanke på övertaget och att så pass många röster redan räknats. Så jag är skeptisk till den hypotesen. Trump vinner. Ingen av de kvarvarande delstaterna av signifikans lutar mot Biden på Fox News delstatskarta.

Om Biden tar Arizona, vilket det lutar åt, behöver han bara Wisconsin och Michigan så är saken biff. Han har då råd att förlora Pennsylvania.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Det står ju 223-174 för Biden så han leder ju och behöver 270 för att vinna. Trump är för långt efter för att klara det.

Jag tror inte du har förstått hur valet fungerar.
Medlem
kangaroozzicknesss avatar
Nu censurerar twitter Trump
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av twoeggs
Då ska väl representanthuset rösta(där demokraterna har majoritet)? Isf lutar det snarare åt Biden

1 röst per stat, så övertag republikanerna just nu.
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aYaLLa
Trump leder ju stort just nu? Vilka siffror kollar du på?

På Aftonbladet står det ju så. 223 för Biden och 174 för Trump och så står det att Biden måste ha 270 för valseger.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/2ddgJa/folj-resultatet-i-presidentvalet-har
Medlem
Jirens avatar
Och Joe fortsätter med sina drivein-publik. Bara massa tutande bilar på Joes valvaka.
2020-11-04, 07:03
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Libtard-rösterna i storstäderna lär knappast räcka med tanke på övertaget och att så pass många röster redan räknats. Så jag är skeptisk till den hypotesen. Trump vinner. Ingen av de kvarvarande delstaterna av signifikans lutar mot Biden på Fox News delstatskarta.

Vi får se. Experterna menade ju att Biden hade störst vinstchans för en stund sen. Det räcker ändå inte för honom om Trump tar Pennsylvania.
Medlem
Keldons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Dumma åsna, man RÖSTAR på dagen och man RÄKNAR på dagen. Inte före och inte efter.

Många som förtidsröstat? TA IN FLER FOLK PÅ DAGEN, INTE före och INTE efter valdagen.

Dumma åsna.
Åsna kan du vara själv. Lagen säger i pennsylvania att de inte får räkna poströsterna förens dagen efter. Det ville demokraterna ändra på men republicanerna röstade emot.
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
Biden vann för att han helt enkelt representerar demokrati

Indirekt har USA nu den första kvinnliga president om man ponerar att Biden skulle dö eller för den delen avgår.

Tror man nu vill marknadsföra mer Kayla Harris i media och att det är hon som åker runt i Europa och Asien än Biden själv I framtiden. Att Biden och vita huset säger "kan inte du ta mötet i Tyskland idag Kayla så att jag kan sköta om min relation med Kina och Ryssland?"

Kayla?
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Einzelgaenger
Pennsylvania kommer att vars avgörande. Trump leder just nu med 700 000 röster.

Glöm inte att demokratiska fästen som Pittsburgh och Philadelphia återstår.
Medlem
Dr.5nuggless avatar
Kollar man på Foxnews så leder Trump med ca. 2 procentenheter i alla stater som fortfarande är vita, d.v.s. ganska neutrala. Han kommer ta hem här igen!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in