Nu tror jag, till skillnad från vad jag tidigare inatt trodde, att Biden tar AZ. Har dock inte fått klart för mig vad utropandet av Biden som segrare i delstaten grundar sig på? Ännu 25% kvar att räkna och Trump knappar just nu in
Instämmer. Tycker oxå det är jävligt konstigt att Fox utser Biden som vinnare av AZ när bara 75 procent av rösterna är räknade.
Det är tydligen många ifrån Trump kampanjen som är väldigt sura över att FOX News valde att ge Biden Arizona trots att det är 800 000 -900 000 valdags "in-person" röster som inte har räknats ännu och det är endast drygt 200 000 röster mellan kanditaterna. Kanske ligger något i vad Trump kampanjen säger, vi får se om det kanske dras tillbaka.
Men jag fattar inte vad Arizona håller på med? Har dem gått hem och lagt sig eller? Varför räknas ingenting där längre.. Skumt.
Nu tror jag, till skillnad från vad jag tidigare inatt trodde, att Biden tar AZ. Har dock inte fått klart för mig vad utropandet av Biden som segrare i delstaten grundar sig på? Ännu 25% kvar att räkna och Trump knappar just nu in
Du måste kolla VAR rösterna inte är räknade. Det är främst på landet där det inte finns många röster. Maricopa county står för de flesta rösterna i Az och där är nästan alla räknade och Biden leder stort.