2020-11-04, 06:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LelandPalmer
Grattis till er (kanske). Jag satsade också ett antal tusenlappar på Trump och det ser ju bra ut så här långt Men för tidigt att ta ut något i förskott....

Nej, då. Trump vinner, det står skrivet i stjärnorna.

Vad Trump har gjort är helt enastående, den här snubben förtjänar så jävla mycket respekt alltså. Bara de två sista dagarna höll han 10 valmöten sammanlagt. Så förbaskat imponerande vad den här snubben gör och har gjort i stort sett helt utan yttre stöd bortsett från väljarna. En riddare och fighter av sällan skådat slag. Jag är djupt imponerad.

Grattis till oss!
Senast redigerad av RobRoys 2020-11-04 kl. 06:37.
Medlem
Nintendokids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagarbara
Mycket konstiga saker sker nu. Arizona där har inget alls skett i rösträknande senaste två timmarna.
Georgias rösträkning har stått still senaste 2 timmarna.
Nevada ser jag ingen rösträkning alls har startat?
De har gått hem!!!
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Varför dog mer eller mindre samtliga delstaters rösträkning ut för 1-2 timmar sen?
Jag hittar inga rörelser fast jag sökt på många olika ställen
De har gått hem för dagen och kommer fortsätta de kommande dagarna.

Biden kommer snart framträda i ett tal. Vad kan han tänkas ha på hjärtat?
Medlem
Citat:
Varför dog mer eller mindre samtliga delstaters rösträkning ut för 1-2 timmar sen?
Jag hittar inga rörelser fast jag sökt på många olika ställen

De måste ju få lite tid på sig att fiffla med siffrorna.
Medlem
Sqrbankens avatar
Nu tror jag, till skillnad från vad jag tidigare inatt trodde, att Biden tar AZ. Har dock inte fått klart för mig vad utropandet av Biden som segrare i delstaten grundar sig på? Ännu 25% kvar att räkna och Trump knappar just nu in
Medlem
Klockan 06 30 ska biden göra ett uttalande.
2020-11-04, 06:21
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Absolut, men vissa vill ha faktabaserad rapportering.
Du måste skoja! Vi vill ha SVT eller SR medarbetare som GRÅTER I TV. Det har VI BANNE MIG BETALAT FÖR!
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
Trump leder enl. Fox med 53.1% mot 45.6% med 82% av rösterna räknade.
Vet. Men tydligen så anser NYT Biden som favorit att vinna Georgia, varför de gör det har jag ingen aning om.
Medlem
MikeHanlons avatar
Vadå exakt, vinna 51% av rösterna?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Absolut, men vissa vill ha faktabaserad rapportering.

Förlåt, men vem går in på Flashback och förväntar sig faktabaserad rapportering?
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hewrgubbe
Vilket jävla fusk!

Först ser allt skit bra ut för Trump, och helt plötsligt så förlorar han Arizona från ingenstans, hyfsat otroligt, OCH NU så går man ut med att Biden kommer ta hem Georgia när Trump redan räknat hem den för länge sen?

Detta i kombination med att ALLA stater har slutat leverera några röster de senaste timmarna, gör att jag tror att detta inte har gått rätt till.

Vad menar du med att "sluta leverera några röster"? Du menar de som röstat under valdagen? runt 100 miljoner har förtidsröstat, runt 3/4 av väljarkåren. Dessa röster räknas efter att valdagsrösterna räknas. En del delstater börjar räkna dessa röster dagen efter, alltså inte direkt under valnatten. Läs på istället för att svamla om fusk.
Medlem
Ravenboxs avatar
Jag fortsätter att hålla tummarna för Kejsaren. Ser ut som att Trump har något större chanser att vinna just detta nu utifrån siffrorna jag har sett. Det är väl poströsterna som kan sabba det hela om några av staterna Trump håller på att vinna i slår om till blått.

Inbördeskrig next.

Edit: nu blir det svårt för Trump
Senast redigerad av Ravenbox 2020-11-04 kl. 06:24.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in