2020-11-04, 02:23
Medlem
SvenBHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doxycyklin87
Trollar? Varför skulle vi vilja ha att ett korrupt parti som kommer bomba sönder halva världen så fort de kommer till makten? Ingen trollar, det är du som är efterbliven och hjärntvättad.
Jag tycker inte direkt att Biden är ett bra alternativ. Men när dom står mot varandra så förstår jag inte varför folk väljer Republicans.
Medlem
Smoothmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Tappar Trump Ohio, så är det illavarslande.

Mycket fracking där..

Korrekt. Trump måste nog ta Ohio. Nästan ingen har nått Vita Huset om de inte vunnit just Ohio.
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Du tror att Trump plockar hem TX?
Jadå, Texas blir en lätt match för Trump. Frågan är nog snarare om Trump tar hem Kalifornien den här gången, lol. Trump kommer trots allt vinna med popular vote i år, och även om Kalifornien är mycket svår för en republikan så är det inte omöjligt. Hur som helst så är matchen över för Biden redan nu.

Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Minns att du sade att Trump kommer vinna och Allan Litchman judar bara sig. Minns du det? Judar sig.
Ja det minns jag, och du kommer om några timmar få se att jag hade rätt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Ja minsann! Där börjar det röra på sig nu!
Fortfarande tidigt, med 18% av rösterna räknade. Men det ser bättre ut.
Medlem
Ograsts avatar
En svensk karta.
https://www.svt.se/datajournalistik/usa-val-resultat-2020/
2020-11-04, 02:24
Medlem
RaddarenIRovens avatar
Georgia börjar dra ifrån i Trumps favör. Hur låter det i svensk tv? Är det sura miner?
Medlem
xXoyKillSss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenBH
Hur kan det vara så många här som hoppas att Trump vinner? Trollar ni eller är ni seriösa?

Jag själv hoppas inte på någon, tror inte något kommer att ändras vem som än röstas fram. Är bara intresserad av det som händer efter valet, samt är det otroligt kul att se dessa vinklade ’nyhetskanaler’ bli chockade över resultat. Otroligt kul.
Medlem
0ldMans avatar
Vilka stater räknar poströsterna först?
Medlem
AlbusPercivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenBH
Hur kan det vara så många här som hoppas att Trump vinner? Trollar ni eller är ni seriösa?

Helt seriösa, varför tror du att just det du tycker och tänker är bättre en vårt?

Gå lägg dig.
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saggesaliv
Över 12% ledning för Trump med 18% av rösterna räknade i Georgia!

Men snälla, inte ens 1/5 är röstade, går inte ens att se redan nu hur det kommer sluta där. När det är uppe på 90%+ då kan ni börja snacka.
Medlem
stone_sleepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSokrates
Finns videos som visar hur panikslagen och desperat han var när han bad om hjälp i FOX.

Det var Lindsay Graham, hans race är inte klar än. Men liknande läge som Mitchs.
Dems har satsat enormt mycket pengar på hans motkandidat också, någon svart progressiv BLM pajas, 100-tals miljoner dollar.... donationer från hela landet, troligtvis mest från stenrika miljardärer
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
KAN NI FAN INTE SLUTA ATT SKRIVA ATT DEN ELLER DEN KANDIDATEN VINNER DEN ELLER DEN DELSTATEN NÄR TYP 30 PROCENT AV RÖSTERNA ÄR RÄKNADE?!!

jävligt störandes..

Det här är en valvaka... vill du ha färdiga resultat så kan du väl gå till en tidningsartikel eller ngt istället

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in